علت تصادف زنجیره‌ای خوزستان در دست بررسی است

11:04 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۰۹۶
رئیس پلیس راه خوزستان از فوت چهار نفر از شهروندان در حادثه‌ی تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان-اهواز خبر داد.
- سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان درخصوص جزئیات حادثه‌ی تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان-اهواز گفت: امروز حوالی ساعت هفت و چهل دقیقه‌ی صبح تصادفی در کیلومتر ده محور بهبهان به اهواز اعلام شد که ما بلافاصله در صحنه‌ی تصادف حاضر شدیم. متاسفانه این تصادف که دو تصادف مجزا محسوب می‌شود در دو لاین مخالف اتفاق افتاده است. در یکی از این دو لاین حدود ۹ دستگاه خودرو با هم تصادف کرده اند. اما این تصادف خسارتی بوده و مشکل خاصی نداشته است. البته این نکته را باید عرض کنم که ما در این محور مه آلودگی شدیدی داشتیم.
 
وی افزود: در لاین مخالف که حدود دویست متر با تصادف اولیه فاصله داشت حدود ۵۰ دستگاه خودرو متاسفانه با هم برخورد کردند. در این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شده اند. متاسفانه در یکی از این خودرو‌ها یک خانواده‌ی سه نفره سر صحنه فوت کردند. یک نفر دیگر هم در یک خودروی سمند فوت کرده است. براساس چیزی که تا الان ما بررسی کرده ایم سر صحنه‌ی تصادف متاسفانه چهار نفر فوتی داشته ایم. درباره‌ی تعداد مصدومان به دلیل اینکه آمبولانس‌های اورژانس، هلال احمر و عزیزانی که از واحد‌های امدادرسان حضور پیدا کردند و این مصدومان را بلافاصله منتقل کردند آمار دقیقی در دست نیست. اما ما در حال بررسی هستیم. ولی خوشبختانه براساس گزارشی که گرفته ایم تا الان حال مصدومان مناسب است.
دولتشاهی درباره‌ی علت بروز این حادثه گفت: متاسفانه در این محور و عموم محور‌های خوزستان مه آلودگی شدید را شاهد هستیم. در روز‌های گذشته هم ما چندین حادثه‌ی دیگر را به همین شکل داشته ایم. در این محور هم ما صبح مه آلودگی شدیدی داشتیم و خودرو‌ها به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله‌ی طولی با هم برخورد داشتند و این حادثه روی داده است. ولی علت اصلی این حادثه و اینکه کدام خودرو با کدام وضعیت دچار حادثه شده در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *