دادستان تهران سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ بازدید کرد

8:39 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۰۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه روند بازرسی‌ها به منظور نظارت مستمر و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۲ بازدید کرد.
- علی صالحی شبانگاه یکشنبه نوزدهم دی ماه ۱۴۰۰ در ادامه برنامه بازرسی‌ها به منظور نظارت مستمر و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۲ بازدید کرد.
 
وی ضمن حضور در شعبه کشیک و برخی از شعب دادسرای ناحیه ۲، دستورات و ارشادات لازم را برای بهبود عملکرد این دادسرا و تعیین تکلیف فوری پرونده‌ها ارائه کرد.
دادستان تهران سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ بازدید کرد
 
دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این دادسرا، ضمن اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده، با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.
 
صالحی با برخی از مراجعان دادسرای ناحیه ۲ نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.
 
دادستان تهران سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ بازدید کرد
گفتنی است؛ در این بازدید از تعدادی از قضات و کارمندان اداری که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه‌قضاییه، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع، عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *