پولادگر: برای رسیدن به موفقیت و اهداف عالی وزارت ورزش باید گروهی تلاش کنیم

16:34 - 18 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۶۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: ورزش در همه روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تاثیرگذار است و بدون شک موفقیت ورزش در کشور با خود شادابی و نشاط اجتماعی می‌آورد.

- بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه معارفه سید محمد پولادگر در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای امروز با حضور جمعی از معاونین و مدیران ذیربط وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر در این جلسه با تاکید بر لزوم همدلی بین همه مجموعه وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: سعی و تلاش ما در این معاونت براین خواهد بود که در لحظه بتوانیم کار‌ها را انجام دهیم و به بعد موکول نکنیم. قطعا کاری موفق خواهد بود که به صورت گروهی انجام شود و ما نیز از ظرفیت همه مجموعه برای رسیدن به اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی را به زودی در پیش داریم و همچنین برای المپیک نیز باید آماده شویم همه تمرکز خود را درجهت آماده شدن فدراسیون‌ها خواهیم گذاشت و هدف ما این است که کاروان کیفی را روانه مسابقات کنیم. زمان زیادی تا شروع بازی‌های آسیایی هانگژو باقی نمانده و می‌بایست همه فدراسیون‌ها تلاش خود را برای آماده‌سازی تیم‌ها انجام دهند و ما نیز هرآنچه که از دستمان برآید برای کمک به ورزش قهرمانی به کار خواهیم گرفت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: هدف دیگر ما این است که باری از روی دوش ورزش کشور برداریم و به همین خاطر نیاز به تلاش همه مجموعه وزارت ورزش و جوانان داریم. ورزش در همه روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تاثیرگذار است و بدون شک موفقیت ورزش در کشور با خود شادابی و نشاط اجتماعی می‌آورد. ما باید در جهت تقویت عرق ملی قدم برداریم و با توجه به وجود برخی مشکلات اقتصادی سعی کنیم درجهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

پولادگر اظهار داشت: هرچه قدر ما بتوانیم موفقیت در ورزش به دست آوریم قطعا دشمن را مایوس می‌کنیم و موجب رشد و ارتقای کشور در همه حوزه‌ها خواهیم شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *