رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: بازیکنانم جانانه بازی کردند/ در این هفته مشکل نامه شورای تامین حل می‌شود

19:32 - 18 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۶۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید مشکلات بازیکانان را وقتی وارد زمین می‌شوند حل کنیم تا با روحیه وارد زمین شوند.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* بابت سه امتیاز به هواداران تبریک می‌گویم. بچه‌ها خیلی جانانه و فیزیکی بازی کردند. باید مشکلات بازیکانان را وقتی وارد زمین می‌شوند حل کنیم تا با روحیه وارد زمین شوند.

* این بازیکنان از جنس آبادان هستند. جانانه بازی کردند. ۱۰ دقیقه آخر به خاطر اخراجی که داشتیم تحت فشار قرار گرفتیم.

* در مجموع ما ابتدا به ساکن به سه امتیاز فکر می‌کردیم. در بازی‌هایی هم که باختیم روند خیلی خوبی داشتیم، اما سه امتیاز شامل حالمان نمی‌شد.

* یکی دو بازیکن را نداشتیم. شروین بزرگ را دقیقه ۹۰ به خاطر مشکلات گوارشی کنار گذاشتیم. نقش او را به بیت سعید و غبیشاوی دادیم که از همه راضی هستم.

* به فوتبال آبادان تبریک می‌گویم. به حریف خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود. دیروز هم نوید بازی خوب داده بودم که این اتفاق افتاد.

* فرماندار به رختکن ما آمد. خوشحال شدم که راحت و بدون حاشیه با بچه‌های ما صحبت کرد. خوزستانی است و مشکلات آبادان را خیلی خوب درک کرده، به بچه‌ها قول داد با توجه به دستور استاندار در این هفته مشکل نامه شورای تامین حل شود. با توجه به اعلام آمادگی پالایش پخش امیدواریم تا پایان هفته مشکلات مالی بچه‌ها هموارتر و رفع شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *