پافشاری فولادی‌ها بر اعتراض خود/ گرشاسبی: مدارک ۲ بازیکن استقلال از نظر نظام‌وظیفه درست نیست

10:22 - 18 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۴۹۷
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با توجه به اطلاعاتی که به‌دست آوردیم مستنداتی را به سازمان لیگ ارائه کردیم که نشان می‌داد مدارک ۲ بازیکن استقلال از نظر نظام‌وظیفه درست نیست. توقع داریم وقتی می‌خواهند جواب اعتراض ما را بدهند با سند این کار را انجام دهند.

- حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در بخشی از گفت‌وگو با روزنامه فرهختگان در خصوصی رد شدن اعتراض این باشگاه مبنی بر سرباز بودن 2 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه بدون اینکه با اعتراض رسمی ما به شکل منطقی و مستند برخورد کنند، می‌آیند در تلویزیون و فقط می‌گویند اعتراض قابل رسیدگی نیست. نمی‌دانم کجای دنیا به اعتراض و شکایت رسمی یک باشگاه ورزشی بدون سند و مدرک اعلام می‌کنند که اعتراض و شکایت رد شده است.

گرشاسبی ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که به‌دست آوردیم مستنداتی را به سازمان لیگ ارائه کردیم که نشان می‌داد مدارک 2 بازیکن استقلال از نظر نظام‌وظیفه درست نیست. توقع داریم وقتی می‌خواهند جواب اعتراض ما را بدهند با سند این کار را انجام دهند. آیا کاری دارد که از حوزه نظام‌وظیفه برای این دو بازیکن استعلام بگیرند و نتیجه استعلام را به ما هم اعلام کنند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسی که آیا یکی از دلایل سفر رییس فدراسیون فوتبال به اهواز منصرف کردن باشگاه از پیگیری شکایت خود بوده است گفت: اصلا این‌طوری نبود. ایشان آمد برای بازدید از اردوی تیم زیر 19 سال کشور که باشگاه فولاد میزبانش بود. در این مورد هیچ حرفی زده نشد و فقط از او گله کردم و خواستم زودتر جواب اعتراض ما را بدهند. به رئیس فدراسیون فوتبال گفتم که کمیته انضباطی شما به شکایت ما رسیدگی نکرده و از او خواستم نسبت به این موضوع اقدامی را انجام دهد. ما اصلا از شکایت خود کوتاه نیامده‌ایم که بخواهم با حرف رئیس فدراسیون فوتبال بی‌خیال همه چیز شوم.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *