بحران در تیم پرستاره والیبال؛ اولتیماتیوم مدیرعامل به سرمربی

10:27 - 18 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۴۸۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر والیبال با حواشی زیادی روبرو شده است.

- لیگ برتر والیبال در شرایطی فردا (یکشنبه) هفته شانزدهم خود را برگزار خواهد کرد که یکی از تیم‌های متمول لیگ شرایط خوبی ندارد و با وجود اینکه لقب پرهزینه‌ترین تیم لیگ را یدک می‌کشد و ستاره‌های میلیاردی زیادی را در اختیار دارد، اما در هفته‌های اخیر نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است.

پیش از آغاز لیگ پیش‌بینی می‌شد این تیم به راحتی به قهرمانی لیگ دست پیدا کند؛ اما با وجود اینکه در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی در جدول رده‌بندی دارد شکست‌های اخیرش نشان داد دارای مشکلات فنی بسیاری است. سرمربی متمول‌ترین تیم لیگ، در چند وقت اخیر درگیر حواشی زیادی بوده و به نظر می‌رسد این حواشی در نتایج تیمش بی‌تاثبر نبوده است.

در آخرین شکست این تیم، مدیرعامل باشگاه بلافاصله با سرمربی تیم والیبال این باشگاه تماس گرفت و به شدت از نتایج این تیم گله کرد و حتی هشدار داد که این نتایج ضعیف نباید ادامه‌دار باشد.

با این وجود این تیم همچنان مدعی اول قهرمانی است؛ زیرا همانطور که عنوان شد ستاره‌های زیادی در اختیار دارد؛ اما این احتمال وجود دارد تیم مورد نظر در مرحله پلی‌آف هم دچار مشکل شود و حذف شود. باید دید اولتیماتیوم مدیرعامل باشگاه به سرمربی این تیم تا چه حد در نتایجش تاثیرگذار خواهد بود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *