رییس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی شهید صدر بازدید کرد

14:13 - 17 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۳۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل محاکم تهران در راستای بازدید‌های مستمر و هفتگی، از مجتمع قضایی شهید صدر بازدید کرد و ضمن نشست تخصصی با قضات این مجتمع به بررسی مشکلات و تبیین سیاست‌های تحولی محاکم پرداخت.
- یحیی جعفری در نشست تخصصی قضات، با تسلیت ایام عزای شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطر همکاران درگذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به ویژه مرحوم امین رجبی قاضی مجتمع قضایی شهید صدر را گرامی داشت.

رییس کل محاکم تهران در جمع همکاران قضایی مجتمع قضایی شهید صدر از زحمات مدیریت و همکاران قضایی و اداری تقدیر کرد و با اشاره به برنامه عملیاتی دادگستری استان تهران، گفت: برنامه عملیاتی به اقتضای وضعیت فعلی دستگاه قضایی استان تنظیم شده است و این به معنای کم کاری همکاران نیست بلکه در راستای ایجاد همدلی به منظور هم افزایی و تلاش مضاعف در جهت بهبود بخشیدن به وضعیت فعلی است و انتظار می‌رود همکاران ضمن بیان نقد‌های کارشناسی و ارائه راهکار جهت اصلاح برنامه، همکاری لازم را در اجرای آن داشته باشند.

وی تصریح کرد: تنها سرمایه موثر و مفید دستگاه قضایی پرسنل خدوم آن که به حق از شریف‌ترین‌ انسان های جامعه نیز هستند و این ویژگی‌های شخصیتی از جمله علاقه و دلسوزی است که موجب می‌شود پرسنل با تحمل سختی‌های فراوان پاسخگوی این حجم از امور محوله باشند.
 
وی ادامه داد: همچنین هیچ امر مادی پاسخگوی این زحمات پرسنل خدوم قضایی نخواهد بود گر چه شایسته است مدیران نیز در ارتقاء جایگاه قضا و قضاوت، توجه و ارج نهادن به زحمات و رفع مشکلات معیشتی پرسنل، تلاش‌های موثری داشته باشند.

در این جلسه قضات مجتمع در فضای صمیمی و تخصصی، به ارائه دیدگاه‌های خود پیرامون مسائلی از قبیل شان و جایگاه امر قضا و قاضی، ضرورت توجه به وضعیت فعلی دادگستری از حیث تراکم کار، وارده بالا و همچنین برنامه عملیاتی دادگستری استان پرداختند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *