لطیفی: پیروزی بر مس گامی مهم برای قهرمانی نیم فصل است/ تساوی با آلومینیوم عادلانه بود

11:07 - 18 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۳۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تساوی استقلال و آلومینیوم منصفانه بود و هیچ تیمی برتری خاصی بر دیگری نداشت.

علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در نیمه اول دو تیم محتاطانه کار کردند، استقلال برای حفظ رکورد شکست ناپذیری و آلومینیوم برای ادامه دادن به روند خوبش در ورزشگاه خانگی دست به عصا کار کردند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. استقلال به دلیل حضور رودی ژستد و آرمان رمضانی که دو مهاجم بلندقامت و سرزن هستند، بازی مستقیم را در دستور کار قرار داده بود و عملاً هافبک‌ها از جریان بازی خارج شده بودند و بیشتر درگیر توپ‌های سوم بودند و خلاقیت و نبوغی از آن‌ها شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت خاصی را شاهد نبودیم و استقلال روی یک اتفاق و با یک ضربه پنالتی صحیح به گل رسید. البته در اواخر نیمه دوم آلومینیوم از دفاع خارج شد و حملاتی را طراحی کرد که در یک موقعیت خوب، حسینی به خوبی مقابل شریفات ایستادگی کرد و فضا را پوشش داد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با اینکه دو تیم می‌توانستند بازی بهتری ارائه کنند، عنوان کرد: نیمه دوم هم مانند نیمه اول بود، اما آلومینیوم تلاش بیشتری برای گلزنی انجام داد. استقلال به تصور اینکه مانند بازی‌های قبلی می‌تواند با حفظ یک گل پیروز شود به میدان آمد. دو تیم می‌توانستند در نیمه دوم خیلی بهتر و هجومی‌تر بازی کنند و استقلال می‌توانست از حملات آلومینیوم به سود خودش به شکل ضد حمله استفاده نماید، اما متاسفانه روی غفلت و حادثه گل تساوی را دریافت کردیم. تساوی در این دیدار منصفانه بود و هیچ تیمی برتری خاصی بر دیگری نداشت.

لطیفی در خصوص تقابل استقلال با مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس از تیم‌های خوب لیگ برتر امسال بوده و امیدوارم با یک بازی خوب و روان بتوانیم بر آن‌ها غلبه کرده و به روند خوب امتیازگیری خود ادامه دهیم. ۳ امتیاز این مسابقه گامی مهم برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *