آغاز نظارت در بازار کالاهای اساسی شهرستان‌ها از هفته آینده/ تکمیل نظارت هوشمند تا پایان سال

8:00 - 17 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۲۶۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس جهاد کشاورزی تهران گفت: تمامی نظام نظارت بر کالاهای اساسی را هوشمند می‌کنیم تا بتوانیم برای همه واحدهای صنفی برنامه‌ریزی کنیم و این نظارت هوشمند تا پایان سال تکمیل می‌شود.

ایوب فصاحت در گفت‌وگو با میزان، حدود ۱۰۰ نفر نیروی نظارت بر بازار کالاهای اساسی از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تحویل گرفته‌ایم و ازنظر امکانات و پشتیبانی نیز حدوداً همین تعداد نیروی بسیج در نظارت به ما کمک می‌کند.

وی افزود: روزانه ۴۰ گروه نظارت به‌صورت فعال کار می‌کنند که کارایی آن‌ها نسبت به قبل سه برابر شده است و در  حال حاضر امکانات این گروه‌های نظارتی را بیشتر می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد: نظارت بازار کالاهای اساسی در شهرستان‌ها را نیز تثبیت کرده و از هفته آینده نظارت در شهرستان‌ها را آغاز می‌کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است حدود ۱۰۰ عدد خودرو به‌جز خودروهای موجود از طریق استانداری به ما تعلق بگیرد تا روند نظارت‌ها تسهیل پیدا کند.

فصاحت اظهار کرد: تمامی نظام نظارت بر کالاهای اساسی را هوشمند می‌کنیم تا بتوانیم برای همه واحدهای صنفی برنامه‌ریزی کنیم و این نظارت هوشمند تا پایان سال تکمیل می‌شود و تا پایان سال همه زوایای مدل اولیه نظارت هوشمند استان تهران را کامل می‌کنیم همچنین به بازرسان نظارت برنامه‌ای می‌دهیم تا به‌صورت هدفمند نقاط موردنظر را نظارت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نظارت کالاهای اساسی یک سری مشکلات قانون نیز وجود دارد که قرار است بر اساس مواد ۱۷ و ۱۸ آیین‌نامه تعزیرات طی مصوبه‌ای بتوانیم به‌عنوان ضابط قضایی نظارت‌ها را به‌صورت مستقل انجام دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص روند افتتاح اولین حمل‌ونقل ریلی نهاده‌های دامی در استان تهران گفت: حمل‌ونقل ریلی نهاده‌های دامی در حال آماده شدن برای افتتاح است و در حال حاضر باید مجوزهای لازم برای این افتتاح صادر شود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *