سایه کرونا بر سر ایتالیا؛ دیدار اینتر و بولونیا در آستانه لغو

12:22 - 16 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۲۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احتمال لغو بازی بلونیا- اینتر بالا رفته است.

- هفته بیستم سری آ و اولین هفته از فوتبال ایتالیا در سال ۲۰۲۲ میلادی قرار بود امروز و با انجام ۱۰ دیدار آغاز شود. نخستین مسابقه این هفته قرار بود از ساعت ۱۵ به وقت تهران بین تیم‌های اینتر و بولونیا در ورزشگاه رناتو دل‌آرا برگزار شود، اما در روز‌های اخیر تست کرونای ۸ بازیکن بلونیا مثبت شد:

گری مدل، فدریکو سانتاندر، سیدنی فن هویدنک و امیلیانو وینیاتو، مولا، ویولا، دومینگز و هیکی.

مقامات شهر بلونیا درحال آمادگی و اعلام دستوری برای کنسل کردن تمامی رویداد‌ها و مسابقات ورزشی در بلونیا هستند و دستوری مبنی بر قرنطینه کل تیم بلونیا داده‌اند و احتمال برگزاری بازی اندک است. باشگاه بلونیا هم رسما درخواست خود برای تعویق بازی را به سازمان لیگ سری‌آ ارسال کرد.

در سوی دیگر سازمان لیگ سری‌آ قرار است دستور و قانون یوفا را اجرا کند؛ هر تیم با وجود ۱۳ بازیکن باید به زمین برود. در واقع بازیکنان اینتر امروز باید به زمین بروند، زیرا سازمان لیگ بازی را لغو نکرده است و مقامات بهداشتی بلونیا اجازه حضور در زمین را نمی‌دهند. (مشابه اتفاقی که فصل پیش برای ناپولی مقابل یوونتوس افتاد)

به گفته نیکولو شیرا اتفاقی که می‌افتد این است: بازی توسط سازمان لیگ ۳-۰ اعلام می‌شود، سپس بلونیا اعتراض می‌کند و رای برمیگردد و بازی مجددا در زمانی دیگر برگزار می‌شود!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *