رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حل مشکل واحد‌های تولیدی مهمترین رویکرد ستاد اقتصاد مقاومتی یزد است

10:26 - 16 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۱۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در تبیین رویکرد‌های کلان ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه‌قضاییه در استان گفت: همپوشانی ظرفیت های موجود در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی مهمترین رویکرد این ستاد است.

- محمد رضا حدادزاده در پنجاه و سومین جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه‌قضاییه در استان یزد با بیان اینکه این ستاد در استان علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های مطرح شده از سوی واحد‌های تولیدی و صنعتی چند رویکرد عمده رادنبال می‌کند گفت: با ورود به پروه‌های مطرح شده در ستاد به این نتیجه رسیدیم که همگرایی لازم در استان برای حل مشکلات وجود ندارد لذا سعی خود را در راستای ایجاد و تقویت همگرایی و همپوشانی ظرفیت‌های موجود در استان قرار داده ایم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد افزود: علیرغم وجود کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، اقدامات دستگاه های  مختلف به فراخور موضوع فعالیت در جهت حمایت از سرمایه گذاری و تولید، ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه‌قضاییه در استان به محلی برای تلاقی دیدگاه‌ها و جمع این نگاه‌ها تبدیل شده است.

حدادزاده  با اشاره به ترکیب اعضا و مدعوین ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه‌قضاییه در استان تصریح کرد: در این ستاد تلاش شده تا مصوبات به گونه‌ای مصوب شود که تعارضی با سایر تصمیمات، اسناد بالادستی و  سند آمایش استان نداشته باشد و از سویی در راستای سیاست‌های دولت جدید قرار گیرد.

 

وی افزود: استفاده از دیدگاه‌های بخش خصوصی از دیگر رویکرد‌های کلان این ستاد بوده و در همین راستا اتاق بازرگانی، انجمن‌های صنفی در حوزوه‌ها و رسته‌ها تولیدی به عنوان مشاوران امین با نظارت خود در کنار این ستاد جهت ارائه نظرارت کارشناسی ایجاد شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: پیگیری حل مسائل کلان استان از مرکز با استفاده از ظرفیت‌های قوه‌قضاییه از دیگر سیاست‌های کلان ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه‌قضاییه در استان بوده است و از طریق ظرفیت‌های موجود در این ستاد در قوه‌قضاییه و به طبع آن در کشور برخی از مشکلات لاینحل واحد‌های تولیدی و صنعتی استان مرتفع شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *