ایران میزبان خوبی برای جام پارس بود/ احساس کردم در خانه هستم!

9:05 - 30 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۷۱۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
خبرگزاری میزان - رییس کمیته رسانه ای فدراسیون جهانی ووشو گفت: با میزبانی خوب ایران در رقابت‌های بین المللی جام پارس، فکر کردم که در خانه ام هستم.
خانم "مارتا بور" که به نمایندگی از فدراسیون جهانی ووشو برای حضور در رقابت های بین المللی جام پارس ووشو به ایران سفر کرده در گفتگو با خبرنگار ورزشی عنوان کرد: خوشحالم که من و تیم ملی آمریکا برای نخستین بار به دعوت فدراسیون ووشو ایران در مسابقات بین المللی جام پارس شرکت کردیم.

وی ادامه داد: سطح فنی مسابقات جام پارس نسبت به سایر تورنمنت های بین المللی که دیده بود بالا بود و از میزبانی ایران بسیار راضی هستم.

او با تمجید از مهمان نوازی ایرانی ها در رقابت های بین المللی جام پارس ووشو گفت: با میزبانی خوب ایران در این مسابقات احساس کردم که در خانه خود هستم. در مدت اقامتم در ایران از مناطق دیدنی تهران بازدید کردم.

رییس کمیته رسانه ای فدراسیون جهانی ووشو افزود: با برخورد دوستانه مردم ایران و میزبانی خوب در تهران فهمیدم که تبلیغات درستی از ایران نمی شود و نظرم من کاملا تغییر کرد و زمانی که به آمریکا برگردم دروغ هایی که در مورد کشور ایران وجود دارد را به همه بازگو خواهم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *