بیش از ۵۰۰ فقره از پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف شهرکرد منجر به صلح و سازش شد

17:43 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۱۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری، گفت: با تلاش و پیگیری‌های تلاشگر عرصه صلح و سازش تعداد ۵۳۸ فقره پرونده در آذرماه امسال به صلح و سازش منجر شد.

 -  کرم شیخ پور از سازش ۵۳۸ فقره پرونده در شورا‌های حل اختلاف شهرستان شهرکرد طی ماه گذشته خبر داد و  اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های شایسته فعالان تلاشگر عرصه صلح و سازش در مجموعه شورا‌های حل اختلاف شهرستان شهرکرد تعداد ۵۳۸ فقره پرونده در آذرماه امسال به صلح و سازش منجر شد.

وی افزود: تحقق این اقدام ارزشمند حاصل همدلی و تلاش بی دریغ اعضاء و دبیران شورا‌های حل اختلاف در راستای ترغیب و تشویق اصحاب دعوی به مصالحه و اصلاح ذات‌البین است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شعبات یکم، چهارم و پانزدهم مجتمع شورا‌های حل اختلاف شهرکرد به عنوان ۳ شعبه برتر در حوزه صلح و سازش برگزیده شده اند تصریح کرد: برای صلح و سازش در پرونده‌هایی که قابل گذشت هستند می‌توان از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف، ستاد صبر و خیرین و بزرگان محلی استفاده کرد که این امر هم موجبات بیشتر صلح و آشتی در میان شهروندان را فراهم می‌آورد و هم از رشد آمار پرونده‌ها در دادگستری جلوگیری می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *