رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان فارس با ۷۰ نفر از مراجعان مردمی دیدار کرد

17:49 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۱۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی استان ضمن برپایی میز خدمت، مشکلات حقوقی ٧٠ نفر از مراجعان و جمعی از خانواده‌های ایثارگران مدافعان حرم را بررسی و دستورات لازم برای پیگیری را صادر شد.
- حجت الاسلام‌و‌المسلمین سیدکاظم موسوی در جریان ملاقات مردمی با ۷۰ نفر از خانواده‌های محترم ایثارگران مدافعان حرم، اظهار کرد: هدف اصلی کار و خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی احقاق حق و اجرای عدالت است، ما تلاش کرده‌ایم با تسهیل دسترسی مردم به مسئولان قضایی از طریق ملاقات‌های عمومی در دادگستری مرکز استان و حوزه‌های قضایی سراسر استان فارس گام مهمی در راستای تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق مراجعان برداریم.

رئیس کل دادگستری فارس یکی از سیاست‌های کلی و مورد تایید رئیس قوه قضاییه را تکریم و احترام به مراجعان خواند و بیان کرد: مسئولان قضایی در جریان ملاقات‌های عمومی با مراجعان و اقشار مختلف مردم ضمن انجام فعالیت‌های قضایی خود، در جریان نقاط ضعف احتمالی ارائه خدمات قضایی قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با بیان اینکه اگر مراجعان درخواستی در خصوص پرونده‌های قضایی خود داشته باشند دستورات بررسی و نظارت ویژه صادر می‌شود گفت: این دیدار‌ها در طول سال به صورت مداوم هر سه شنبه برگزار می‌شود و علاوه بر آن در مناسبت‌های مختلف نیز مسئولان قضایی با حضور در مکان‌های عمومی زمینه پاسخگویی مستقیم به مراجعان را فراهم می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان گفت: دیدار‌های حضوری با به دستگاه قضایی و بررسی بی واسطه مشکلات مردمی همواره مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان است و همکاران در کلیه حوزه‌های قضایی استان مکلف به اجرای آن هستند.

گفتنی است دیدار مردمی این هفته دادگستری فارس به همت دفتر حمایت حقوقی از خانواده شهدا و ایثارگران استان، سازمان بسیج حقوقدانان استان و با حضور رئیس کل دادگستری استان، حسن زارع معاون قضایی و مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری فارس، علی مؤمن حسین پور معاون قضایی استان و حسین اسفندیاری قاضی حوزه ریاست دادگستری استان فارس برگزار و تقاضای بیش از ۷۰ نفر مراجعان بررسی شد.
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *