رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رزمندگان نیروی دریایی سپاه به کمک هموطنان مناطق سیل‌زده چابهار و کنارک شتافتند

17:17 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۱۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رزمندگان دریادل پایگاه دریایی امام علی (علیه السلام) چابهار به دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه به کمک مردم سیل‌زده این مناطق شتافتند.
- بنا به اعلام سپاه نیوز، رزمندگان دریادل پایگاه دریایی امام علی علیه السلام چابهار با دستور سردار تنگسیری از روز شنبه، یازدهم دی ماه با استفاده حداکثری از ظرفیت سازمانی به امداد و کمک‌رسانی به هموطنان مناطق سیل‌زده چابهار و کنارک شتافتند.

بنا بر این گزارش به فرماندهی پایگاه دریایی امام علی (ع) دستور داده شد با راه اندازی قرارگاه جهادی کمک رسانی به مردم و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مهندسی نیروی دریایی سپاه، در خصوص رفع سریع آبگرفتگی معابر شهری و هدایت آب‌های سطحی اقدام لازم صورت گیرد.

ناوسالار یکم پاسدار نوذری با بیان اینکه نیرو‌های قرارگاه جهادی پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار برای کمک به مردم گرفتار در سیل از روز شنبه به کنارک اعزام شده اند تصریح کرد: گرو‌های مردمی و جهادی مختلفی درشهرکنارک و چابهار حضور دارند و برای ساماندهی و نظافت عمومی معابر، خیابان‌ها و منازل مردم همکاری جدی می‌نمایند و در بحث تخلیه آب از خانه‌ها وکوچه‌ها فعالیت چشمگیر دارند.

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار نیروی دریایی سپاه تا رفع این مشکلات در کنار مردم بوده وکمک‌های دیگری هم مثل طبخ غذای گرم و توزیع در برخی نقاط آسیب دیده از سیل انجام شده که تداوم خواهد داشت.
 
 

برچسب ها: سیل سپاه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *