۵۷ نفر از زندانیان معسر و بدهکار مالی کرمانشاه آزاد شدند

16:49 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۰۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
۵۷ نفر از زندانیان معسر و بدهکار مالی زندان مرکزی کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری استان، آزاد شدند.

- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در مراسم آزادی زندانیان معسر و بدهکار مالی در زندان مرکزی کرمانشاه، گفت: بر اساس فرمایشات ریس قوه قضاییه باید از ورود کسانی که ضرورتی ندارد وارد زندان شوند، جلوگیری کنیم.

 
توسلی زاده، بیان کرد: زندانی کردن افراد بحران‌های روحی و روانی فراوانی را بر افراد، خانواده‌ها و جامعه تحمیل می‌کند و حل این بحران از طرف خیران جامعه می‌تواند به لطافت و آرامش جامعه کمک کند.
 
وی گفت: زندانی کردن افراد علاوه بر مشکلاتی که برای شخص زندانی بر اساس مجازات‌های کمانه‌ای بوجود می‌آورد، خانواده این افراد را نیز دچار مشکل خواهد کرد.
 
توسلی زاده گفت: امیدواریم روزی برسد که زندان‌ها خالی از افراد باشد ضمن اینکه دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را جهت برخورد با اشرار به کار گرفته است و هرگز به آن‌ها اجازه سلب آسایش مردم را نخواهد داد.
 
رئیس کل دادگستری استان در ادامه ضمن دیدار با چند نفر از زندانیان جرایم خشن، علت ارتکاب جرم و مشکلات آن‌ها را جویا شد و تذکرات لازم را به آن‌ها داد و توصیه کرد چنانچه اصلاح نشوند اشد مجازات برای آن‌ها اعمال خواهد شد.
 
وی همچنین در حاشیه مراسم در ملاقاتی با محکومین مالی و کثیرالشاکی از جمله متهمان پرونده گلیم و گبه خواستار پرداخت مطالبات مردم شد و پرونده ۵۰ نفر از طلبکارانی که در این پرونده به حقوق خود نرسیدند را بررسی کرده و دستورات لازم را صادر کرد.
 
لازم به ذکر است در پایان مراسم ۵۷ نفر از زندانیان معسر و بدهکار مالی حکم آزادی خود را دریافت کردند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *