ساعی: تجربیات پولادگر را با هیچ پولی نمی‌توان کسب کرد/ از خانواده تکواندو می‌خواهم‌ کنار هم باشیم

12:58 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۹۹۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس جدید فدراسیون تکواندو گفت: از پولادگر خواهش می‌کنم‌ کنار ما باشند و تجربیات ایشان را با هیچ پولی نمی‌توان‌ کسب کرد.

- هادی ساعی بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*از همه عزیزان‌ تشکر می‌کنم‌ و ممنون زحمات پولادگر هستم.  وی سال‌ها تجربه دارد و من به عنوان یک مدیر جوان از این تجربه نمی‌گذرم و از او کمک خواهم گرفت. در مجمع هم از وی درخواست کردم که کنار ما باشد و به من کمک کند. ما پولادگر را دوست داریم و می‌دانیم که برای خانواده تکواندو تلاش کرده است. تجربیاتش را با هیچ پولی نمی‌توان‌ کسب کرد.

*همدلی اولین بحث است که به آن اعتقاد دارم. همه خانواده تکواندو دارای توانمندی هستند و باید کنار هم باشیم. تمام اتفاقات خوب تکواندو در زمان وی‌ رخ داد. 

*انتخابات و رقابت سخت و سنگینی بود. به هر حال خانواده تکواندو تصمیم‌گیری کردند و امیدوارم لیاقت این اعتماد را داشته باشم.

*برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را داریم. مهمترین برنامه ما المپیک است و تقریباً ۲ سال و نیم زمان داریم که برای المپیک کم است. برای این دوره وقت کم داریم و کرونا کار را سخت کرد. باید خیلی سریع برنامه‌ریزی کنیم، چون کسب سهمیه‌ها به صورت رنکینگی است. ملی‌پوشان باید به مسابقات مختلف بروند و ماراتن سختی را پشت سر بگذارند. فکر می‌کنم کمی عقب هستیم و خیلی زود باید شروع کنیم که از دنیا عقب نمانیم.

*در حال حاضر مجبور هستیم حتماً تیم ملی امید را راه‌اندازی کنیم تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشد. در رده نوجوانان و نونهالان شرایط خوبی داریم، اما بین جوانان و بزرگسالان فاصله‌ای وجود دارد که باید آن را پر کنیم. در المپیک جوانان آرژانتین دو مدال طلا کسب کردیم، اما حالا خبری از آن‌ها نیست. آن‌ها سرمایه‌های تکواندو هستند و باید آن‌ها را احیا کنیم تا از پتانسیل خود به صورت کامل استفاده کنیم. ما قهرمانان خوبی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم.

*می‌خواهیم به نوعی برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم دو سهمیه در بانوان به دست بیاوریم. این اتفاق دور از دسترس نیست. تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

باید شرایط را بررسی کنیم تا گزینه نهایی برای نایب رئیسی بانوان را اعلام کنیم ولی هم اکنون هنوز گزینه‌ای ندارم.

*در گذشته و زمانی که مدیر فنی تیم‌های ملی بودم سعی می‌کردم از تمام پتانسیل مربیان استفاده کنم و در ۳ سال حدود ۲۰ مربی را آوردم و در رده‌های مختلف از آن‌ها استفاده کردیم. از مربیانی که داخل لیگ هستند، از مربیانی که بازیکن‌ساز هستند بیشتر استفاده کنیم. اگر یک مربی چند بازیکن به تیم ملی دعوت کند باید در اردو‌ها حضور داشته باشد.

*فعلا اردو‌ها تعطیل است و باید ببینیم اولین رویداد ما چه خواهد بود که فکر می‌کنم مسابقات کشور‌های اسلامی باشد. من خودم رئیس کاروان هستم و تا آن زمان شرایط را بررسی خواهیم کرد.

*دوستان در هیأت اجرایی دو بار برای انتخاب من رای دادند؛ یک بار به صورت شفاهی و یک بار هم به صورت کتبی. اوضاع درست خواهد شد.

*ما می‌خواهیم از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم. مهماندوست هم از مربیان خوب ما است، اما فعلاً مشغول به کار است. اگر بتوانیم در خدمت وی خواهیم بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *