اعزام ۲۶ رشته به هانگژو قطعی شد

23:06 - 14 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۸۹۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تلاشمان این است که کاروانی آماده و مجهز را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.

 طبق گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پیمان فخری  اظهار کرد: جلسات خوبی در ستاد عالی بازی‌ها برگزار و این ستاد برای اعزام کاروانی موفق به این رویداد کلیه رشته‌ها را به صورت مرتب بررسی خواهد کرد به طوری که تاکنون و در مرحله نخست حضور ۲۶ رشته که دارای شانس کسب مدال بودند قطعی شده است، اما تعداد نفرات حاضر در هر رشته و اینکه بانوان یا آقایان آن و همچنین مواد، اوزان آن‌ها تا آخرین زمان اعلام اسامی که حدود خرداد ماه است، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی تاکید کرد: تک تک این ۲۶ رشته پس از برگزاری نشست‌های متعدد کادرسرپرستی با فدراسیون‌های مربوطه و بررسی دقیق وضعیت این رشته‌ها و گزارش به ستاد عالی بازی‌ها انتخاب شدند.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو افزود: وضعیت سایر رشته‌ها برای اعزام در حال بررسی است و همانطور که امروز نیز با تعدادی از این رشته‌ها نشست داشتیم با توجه به ظرفیت و فعالیت‌های آنان در کشور در خصوص سایر رشته‌ها نیز تصمیم گیری می‌شود و در نهایت به جمع رشته‌های اولیه و قطعی شده برای اعزام اضافه خواهند شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *