همواره تابع محض ولایت

21:20 - 14 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۸۸۴
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه که حاج قاسم در رفتار و عملش به ما نشان داد این بود که همواره تابع محض ولایت بوده است.

- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اصل تبعیت از ولایت در مکتب و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی گفت: آنچه که حاج قاسم در رفتار و عملش به ما نشان داد این بود که همواره تابع محض ولایت بوده است. در واقع ایشان اثبات کردند که در این روزگار پیچیده که دشمن از کوچک‌ترین فرصتی برای ضربه زدن به ستون و خیمه این نظام که ولایت فقیه است، غفلت نمی‌ورزد، عزّت مؤمن در تبعیت محض از ولایت است.

رحمتی اذعان کرد: اگر بخواهیم رضایت امام زمان (عج) را به همراه داشته باشیم باید تابع محض ولایت فقیه باشیم. تاریخ چهار دهه گذشته ثابت کرده است هرجا که خود را با ولایت فقیه تنظیم کردیم موفق بوده و هرجا که به اشکال مختلف و کلمات متعدد و متجدد مقابل ولایت اجتهاد کرده‌ایم و انحراف داشته‌ایم همان جا ضربه خورده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز به عنوان پیروان مکاتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و حاج قاسم سلیمانی باید بدانیم این است که خود را تابع محض ولایت بدانیم که راه نجات همین تبعیت از ولایت فقیه است و امیدواریم از روح ایشان کمک بگیریم و در این برهه از زمان وظیفه خود نسبت به این نظام را به نحو احسن و اکمل انجام دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *