رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شریفات: قول نمی‌دهیم، اما لایق بهترین جایگاه هستیم/ مقابل استقلال از داوری ضرر کردیم

13:48 - 14 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۷۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم معتقد است حق تیمش در بازی مقابل استقلال باخت نبود و باز هم تیمشان از داوری ضرر کرده است.

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با میزان، در مورد تساوی تیم فوتبال آلومینیوم مقابل استقلال و حواشی این بازی در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: حق ما در این بازی اصلاً شکست نبود. با وجود احترامی که برای تیم خوب استقلال قائلم، اما در این بازی آنقدر خوب بازی کردیم که حقمان ۳ امتیاز بود. متاسفانه داوری هم با ما یار نیست و در حالی که می‌توانست یک پنالتی به سود ما بگیرد از این کار صرف نظر کرد.

وی با اشاره به اینکه همه می‌دانند من بازیکن پنالتی‌گیری هستم و طبیعی است که در برخورد‌ها از موقعیت استفاده کرده و برای تیمم پنالتی بگیرم، گفت: این که من پنالتی‌گیر هستم دلیل نمی‌شود از خطا‌هایی که روی من می‌شود چشم‌پوشی کنند. مگر در آن صحنه جنجالی که همه معترض بودند من اعتراضی کردم؟ توپ به دستم برخورد کرد و من پذیرفتم، اما روی من هم خطای پنالتی شد و داور باید این صحنه را هم با همان دقت می‌دید و پنالتی می‌گرفت. ما تیم برتر میدان بودیم و باید برنده می‌شدیم، اما به حقمان نرسیدیم. متاسفانه در این چند بازی از داوری ضرر کردیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم در مورد عملکرد این تیم در لیگ جاری خاطرنشان کرد: از تلاشمان راضی هستیم؛ یکی از بهترین فصل‌هاست و همانطور که قبلاً گفتم اتحاد خوبی در تیم ما حاکم است. از بالا دست‌ترین مدیران تا سایر اعضای تیم، همه برای موفقیت آلومینیوم تلاش می‌کنند و این قابل تقدیر است. تلاش ما کسب بهترین نتایج است و می‌دانیم می‌توانیم بهترین رتبه را از آن خود کنیم، اما واقعیت این است که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نباید هیچ قولی داد. فقط امیدوارم به روند خوبی که در پیش گرفتیم ادامه دهیم و در پایان فصل بهترین جایگاه را از آن خود کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *