ساعی: به درخواست بزرگان تکواندو کاندیدا شدم

9:51 - 14 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پرافتخار ترین ورزشکار المپیکی ایران گفت: هیأت‌های استانی بازوان اصلی و توانمند فدراسیون هستند و این موضوع را باید با نقش آفرینی آنها در تصمیمات کلان تکواندو در عمل ثابت کنیم.

هادی ساعی در گفت‌وگو با میزان، درباره مجمع انتخابی فدراسیون تکواندو، اظهار داست: در مدتی زمانی که در اختیار داشتم به اکثر استان‌ها رفتم و با مسئولان و مربیان آنها دیدار و گفتگو کردم. نتیجه کلی این بازدیدها این بود که مسئولین استان‌ها را افرادی دلسوز و پای کار دیدم که برای پیشبرد اهداف خود در جهت بسط و گسترش تکواندو در استان مربوطه تلاش مضاعفی دارند.

وی ادامه داد: با استعانت از حضرت رضا (ع) سند تحول تکواندو کشور با همکاری متخصصان امر تهیه و تنظیم شده است که به زودی در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت و طبق برنامه زمانبندی، با مشارکت و همدلی به اجرا درخواهد آمد. این سند تحول در ۸ مأموریت، ۱۸ چالش و ۱۱۰ ارهکار بصورت مکتوب در اختیار استاها قرار خواهد گرفت.

قهرمان سابق تکواندو جهان افزود: برنامه‌های متنوع و زیادی را برای رشد و توسعه و همچنین بالا بردن امکانات و زیر ساخت‌های تکواندو در شهرهای مختلف داریم. چرا که معتقدم تکواندو برای بازگشت به روزهای خوب گذشته نیازمند مشارکت و همفکری تمامی استان‌هاست. مربیان سازنده در باشگاه‌ها باید انگیزه داشته باشند به همین منظور بخشی از درآمدهای حاصل از بانک اطلاعاتی در این راستا مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیگیری و برنامه ریزی برای احداث خانه تکواندو استانی به عنوان اولین و مهمترین نقطه اثر توسعه مد نظر می‌باشد. ضمن اینکه برای حمایت از باشگاه‌ها نیز طراح‌هایی داریم.

ساعی ادامه داد: شرایطی که در دو سال گذشته پاندمی کرونا پیش روی ما قرار داد باعث شد تا راه اندازی صندوق حمایتی خانواده تکواندو را طراحی کنیم تا در مواقع این چنینی بتوانیم از مربیان خود محافظت کنیم. در همین راستا با حذف بیمه مسئولیت، بیمه جامعه پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان را نیز تدوین و اجرایی می‌کنیم.

وی در خصوص حمایت استان‌ها از طرح‌های وی گفت: جامعه تکواندو با هادی ساعی آشنا هستند. هدف من تکواندوست و با خواست بزرگان این رشته وارد صحنه انتخابات شدم، معتقدم اهالی تکواندو بخصوص اعضای مجمع و رؤسای هیأت‌ها به این بلوغ فکری رسیده اند که آنچه برای تکواندو مفید است را روز چهارشنبه رقم بزنند.

پرافتخار ترین المپین ایران در پایان گفت: فرزند تکواندو هستم و هر چه دارم از تکواندوست و بر خود وظیفه می دانم از خانواده خود حمایت کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *