۳ معاون وزیر و یک رئیس مرکز منصوب شدند

16:49 - 13 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۵۸۶
مراسم تکریم و معارفه چندین معاون آموزش و پرورش در سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
-عصر امروز طی مراسمی با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مراسم تکریم و معارفه چندین معاون در سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت:در حال حاضر به همت دولت همه واکسن زدند و می‌توانیم فعالیت کنیم، اما الان مدارس کشور‌های اطراف ما تعطیل شده‌اند که این نشان از هم و غم دولت نسبت به واکسیناسیون دارد.


وی افزود: سلامت مردم و برای ما سلامت دانش آموز و معلم در اولویت است و باید از دست اندرکاران دولت تشکر کنیم که کمک کردند چراغ آموزش و پرورش روشن بماند. آقای رئیس جمهور هم اخیرا از زحمات جامعه تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به زحمات معلمان و نقش آن‌ها در تربیت آینده سازان گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های جهاد دانشگاهی هم گفتم که اگر معلمان نبودند و دانش آموزان را شکوفا نمی‌کردند، شما الان چنین نمایشگاهی نداشتید.

نوری با اشاره به اینکه در مرکز امور بین الملل مشکلاتی داریم و فقط ۸۰۰۰ دانش آموز ایرانی را در مدارس خارج از کشور تحت پوشش داریم گفت: نیاز است در این بخش جدی‌تر کار کنیم و با دانش آموزان ایرانی مستقیم یا غیرمستقیم ارتباط داشته باشیم و هویت ایرانی اسلامی آن‌ها را حفظ کرده و ارتقاء دهیم.

وی خطاب به مدیران فعلی وزارت آموزش و پرورش گفت: به مدیران جدید کمک کنید. از مدیران سابق تشکر می‌کنم. برای مدیران جوان جدید هم آرزوی توفیق می‌کنیم. شما باید ضمن نگاه به تجارب گذشته، کار‌های جدید انجام دهید و به روز باشید. بچه‌های ما با ما فاصله زیادی پیدا کرده و داریم از مرجعیت خارج می‌شویم، مگر اینکه خودمان را برسانیم و این فاصله را بکاهیم.

شایان ذکر است در این مراسم مهدی فیاضی به عنوان رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور جایگزین میترا تیموری  معرفی شد؛ صادق ستاری‌فر جای مهرزاد حمیدی در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت را گرفت؛ و مجتبی همتی‌فر جایگزین علیرضا حاجیان زاده به عنوان رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک شد.

همچنین حمید طریفی حسینی هم به جای سید جواد حسینی به عنوان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی معارفه شد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *