نویدکیا: نیمه دوم فوق‌العاده‌ای مقابل پدیده داشتیم/ هیچوقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم

17:17 - 13 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۴۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر چقدر هم فوتبال زیبا بازی کنی و در هر بازی ۱۰ یا ۱۲ موقعیت خطرناک داشته باشی، توجیه است و باید نتیجه بگیرید.

- محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به نظر من نیمه نخست بازی نسبتا معمولی از سمت ما ارئه شد. آنها در نیمه نخست دفاع خوبی داشتند و فضاها را کاملا پوشش دادند و اجازه بازی‌سازی به ما ندادند.

*ما موقعیت‌هایی داشتیم و توپ و میدان دست ما بود اما فرصت‌های‌مان در نیمه نخست زیاد نبود. طبیعی بود که بازیکنان ما به خاطر ۳ باخت اخیر تحت فشار بودند. در رختکن به بازیکنانم گفتم که نیاز به عجله و بازی استرس نیست و با خیالی راحت در زمین حاضر شوند. بازیکنان با قدرت و آرامش بیشتری در زمین حاضر شدند. ساختار دفاعی حریف هم دچار مشکل شد و فضای زیادی در کناره‌ها به ما دادند. تیم حریف عجول بود و ما هم توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. نیمه دوم، نیمه فوق‌العاده‌ای داشتیم. در لحظات پایانی پدیده توانست بازی را که برابر پیکان و پدیده ارائه داده بود، برابر ما هم ارائه دهد اما فرصت کافی نداشتند و ما برنده شدیم.

*هر چقدر هم فوتبال زیبا بازی کنی و در هر بازی ۱۰ یا ۱۲ موقعیت خطرناک داشته باشی، توجیه است و باید نتیجه بگیرید. تیمی که در فوتبال بتواند موقعیت ایجاد کند، می‌توان امیدوار بود که این تیم‌ها مشکلات‌شان حل شود اما اگر تیمی در ۲ یا ۳ بازی نتواند موقعیت ایجاد کند، باید نگران آن تیم بود.

*من هیچوقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم و این بازی هم شامل این مساله می‌شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *