مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر: اسامی سینما‌های جشنواره چهلم ۱۵ دی ماه اعلام می‌شود

11:15 - 13 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۴۳۳
مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر گفت: اسامی سینما‌های نمایش‌دهنده آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه اعلام می‌شود.

- طبق اعلام مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، محمدرضا فرجی درباره چگونگی اکران فیلم‌های جشنواره در سینما‌های کشور گفت: امسال برای اولین بار شیوه‌نامه‌ای برای اکران فیلم‌ها در سینما‌ها تدوین و منتشر شد که قابل‌توجه فعالان این عرصه واقع شد.
او ادامه داد: بر اساس این شیوه‌نامه، نسبت به بررسی و رایزنی با سینما‌های موردنظر اقدام شد و تا روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه اسامی سینما‌های اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.
مدیرکل نظارت بر عرضه نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: به واسطه شیوه‌نامه سینما‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر، بسیاری از سینماداران متوجه شدند که سالن‌های سینمای آن‌ها باید چه ویژگی‌های داشته باشد. به همین دلیل، آن‌ها بر اساس معیارها، تلاش کردند تا کمبود‌ها را مرتفع و استاندارد‌ها را رعایت کنند تا شرایط اکران آثار جشنواره و میزبانی از مخاطبان را به دست بیاورند.
فرجی با بیان این که این شیوه‌نامه از آغاز به کار جشنواره چهلم بر روی خروجی اطلاع‌رسانی سایت جشنواره قرار گرفت، عنوان کرد: امیدواریم با تدوین چنین شیوه‌نامه‌ای، شرایط برگزاری شکل دقیق‌تری بگیرد و به نظر می‌رسد این شیوه‌نامه برای جشنواره تبدیل به کار ماندگاری شود.

برای دسترسی به این شیوه‌نامه، به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.fajrfilmfestival.com/regulations/cinema



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *