علوی: ۳ امتیاز مهم نیست خواهان فوتبال پاک هستیم/ نمی‌شود دست روی دست بگذاریم تا دیگران از بازیکن سرباز استفاده کنند

8:45 - 13 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۲۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فولاد گفت: فروشگاه فولادی مشکلی با باشگاه استقلال ندارد و ما فقط به دنبال فوتبال پاک هستیم.

محمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در مورد شکایت باشگاه فولاد از تیم استقلال به دلیل استفاده از دو بازیکن سرباز اظهار داشت: هنوز خبر جدیدی از این پرونده نیست و ما مدارک خود را بر اساس مستنداتی که داشتیم به کمیته انضباطی ارائه دادیم و باید منتظر نتیجه بمانیم. ما هیچ کار و دشمنی با باشگاه استقلال نداریم و فقط به دنبال فوتبال پاک هستیم. نه سه امتیاز برای ما مهم است و نه به نتیجه این شکایت اهمیت می‌دهیم.

*نمی‌شود هر کس قانون را آنطور که دوست دارد وضع کند

وی ادامه داد: همین که نتیجه شکایت‌مان عادلانه باشد کافی است. تنها چیزی که برای‌مان اهمیت دارد فوتبال پاک است. نمی‌شود هر کس قانون را آنطور که دوست دارد وضع کند. من سرپرست از حالا به بازیکنان سرباز گفته‌ام مدارک خود را آماده کنند و تا هفته آینده در اختیار باشگاه قرار دهند تا مشکلی به وجود نیاید. روال قانونی همین است و اگر هر کس وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، قانون رعایت می‌شود و بهانه‌ای هم دست دیگران نمی‌دهد. همانطور که در مورد باشگاه ما کسی چنین ادعا‌هایی نمی‌کند!

وی در پاسخ به برخی انتقاد‌ها که چرا تیم‌ها به جای کسب ۳ امتیاز در زمین مسابقه به فکر کسب امتیاز از طریق کمیته انضباطی هستند گفت: بحث این است که مرجعی را برای این قبیل مسائل در نظر گرفتند. این مرجع است که به ما می‌گوید اشتباه کردیم یا کارمان درست بوده است. اگر قرار بود چنین اتفاقی رخ ندهد این مرجع را هم در نظر نمی‌گرفتند. اصلا اگر کمیته انضباطی وجود نداشت ما هم شکایتی نمی‌کردیم. بله ما بازی را باختیم، اما حالا مرجعی وجود دارد که می‌توانیم اعتراض کنیم. آیا نباید این کار را می‌کردیم. یعنی هر تیمی می‌خواهد از سرباز استفاده کند و ما بگوییم یک بر صفر باختیم و همه چیز تمام است. خلاف، خلاف است. اگر بتوانیم ثابت کنیم تخلفی صورت گرفته از حق‌مان دفاع می‌کنیم و اگر نه که این پرونده تمام می‌شود.

*از حالا به فکر نیم فصل و تقویت تیم هستیم

علوی در پایان با ابراز رضایت از عملکرد تیم فولاد تاکید کرد: عملکرد تیم برای ما راضی کننده است. نتایج خوبی می‌گیریم. ما حرکت آرامی داریم و در سال‌های اخیر همیشه این حرکت آرام نتیجه داده و در پایان سال اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. البته هیچ قولی نمی‌دهیم، اما از حالا به فکر نیم فصل و تقویت تیم هستیم. البته هنوز مربیان چیزی به ما اعلام نکردند، ولی در ادامه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.


برچسب ها: فولاد محمد علوی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *