سولدو: گفته بودم فصل سختی در انتظار تراکتور است/ انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس داریم

18:50 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۲۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: زمانی که آمدم و وضعیت تراکتور را دیدم گفتم این تیم شرایط سختی دارد چون بازیکنان خوبی از تیم جدا شدند و از من خواستند تیم را به ثبات برسانم.

- زونیمیر سولدو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در جدول می‌بینیم که پرسپولیس مدعی است. ما نتایج خوبی نگرفتیم و تلاش می‌کنیم بهتر بشویم. هر بازی شرایط خودش را دارد و می‌خواهیم فردا بازی بهتری داشته باشیم و امتیاز بگیریم.

*وضعیت اخباری؟ او با ما تمرین کرده و شرایطش بد نیست و باید با او صحبت کنم اگر آمادگی داشته باشد بازی می‌کند. به غیر از اخباری یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند و باید تا فردا منتظر باشیم و ببینیم آیا می‌توانند بازی کنند یا خیر.

*اولتیماتوم؟ زمانی که آمدم و وضعیت تراکتور را دیدم گفتم این تیم شرایط سختی دارد چون بازیکنان خوبی از تیم جدا شدند و از من خواستند تیم را به ثبات برسانم. به آن‌ها گفته بودم فصل سختی در انتظار تراکتور است. مشکل دیگر ما این است که بازیکنان مصدوم داریم و باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم. این مشکلات کار ما را سخت کرده است.

*فردا تراکتور خوب بازی می‌کند. تراکتور هوادارانی دارد که یار دوازدهم ما هستند. ما برای کسب امتیاز آمدیم و بازیکنان هم مسلما انگیزه بالایی دارند.

*نقل‌وانتقالات؟ همه می‌دانید الان زمانی است که بازیکن خوب به سختی پیدا می‌شود. بازیکنان خوب در خدمت تیم خود هستند. همین موضوع هم درباره بازیکنان خارجی صدق می‌کند.

*یکی از مشکلات به خاطر تغییرات زیاد است که تیم ثبات نگرفته است. من قول نمی‌دهم اما تیم طوری است که باید فصل سخت را پشت سر بگذارد و حتی با تقویت باید شرایط بهتر شود اما به شرایط ایده‌آل در این فصل نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:
سولدو: روی یک اشتباه گل خوردیم/ فصل سختی برای تراکتور است



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *