رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زیبنده مردم مناطق آزاد نیست که به رغم سکونت در منطقه قشم هنوز آب شرب نداشته باشند

14:04 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۲۴۰
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه باید اول مردم و ساکنین مناطق آزاد توانمند شوند و مشکل بیکاری آن‌ها رفع شود و از لحاظ اقتصادی در شرایط مناسبی قرار گیرند، گفت: برنامه‌های ما نیز بر همین مبناست و این زیبنده مردم مناطق آزاد نیست که مثلا در منطقه قشم ساکن باشند و هنوز آب شرب نداشته باشند و زمانی که دم از توسعه می‌زنیم این موضوع قابل هضم نیست.

- افشار فتح‌اللهی در پاسخ به سؤال میزان مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای تبدیل مناطق آزاد به حیات خلوت مردم به جای دولتمردان وجود دارد، گفت: وقتی دولت و قانون یک امتیازی را به یک بخش از کشور به عنوان منطقه آزاد تخصیص می‌دهند اولین حوزه‌ای که باید از این امتیاز منتفع شود مردم و ساکنین همان منطقه هستند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اگر نتوانیم خدمات مناسبی را به مردم مناطق آزاد بدهیم و مدعی شویم که می‌خواهیم مناطق آزاد به توسعه اقتصادی کشور کمک کند حرف بی‌جایی است.

وی گفت: باید اول مردم و ساکنین مناطق آزاد توانمند شوند و مشکل بیکاری آن‌ها رفع شود و از لحاظ اقتصادی در شرایط مناسبی قرار گیرند سپس مدعی شویم که چرخه اقتصادی که در این مناطق شکل می‌گیرد می‌تواند به رونق اقتصادی کشور کمک کند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برنامه‌های ما نیز بر همین مبناست و این زیبنده مردم مناطق آزاد نیست که مثلا در منطقه قشم ساکن باشند و هنوز آب شرب نداشته باشند و زمانی که دم از توسعه می‌زنیم این موضوع قابل هضم نیست.

فتح اللهی اضافه کرد: اول مردم و ساکنین مناطق آزاد باید بهره‌مند شوند و این موضوع می‌تواند پایه‌گذار توسعه شود و زمانی که توسعه رخ دهد می‌تواند مشمول توسعه اقتصادی کشور شود و به چرخه اقتصادی کشور کمک کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *