نویدکیا: یکی دو نتیجه خوب بگیریم، شرایط تغییر می‌کند/ کمی بیش از حد بدشانسی آوردیم

19:01 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کمی بیش از حد بدشانسی آوردیم. دلم نمی‌خواهد توجیه کنم اما در آمارهایی که آنالیز کردیم، یکی از بهترین تیم‌های ایران هستیم.

- محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*باید واقعیت را قبول کنیم که ۳ باخت پشت هم آوردیم و از شرایط ایده‌آل خارج شدیم. بازی با پدیده برای ما مهم است و این که این تیم در انتهای جدول است، مهم نیست زیرا انگیزه آن‌ها برابر سپاهان دوبرابر است.

* تیم حریف برای من قابل احترام است و چیزی به نام بازی راحت وجود ندارد زیرا همه دوست دارند از ما امتیاز بگیرند. باید با واقعیت‌ها جلو برویم و امیدوارم بازیکنانم فردا با منطق‌شان بازی کنند تا احساسات‌شان.

*ما کمی بیش از حد بدشانسی آوردیم. دلم نمی‌خواهد توجیه کنم اما در آمارهایی که آنالیز کردیم، یکی از بهترین تیم‌های ایران هستیم و در بسیاری از آیتم‌ها تیم اول هستیم. تیم من بیش‌ترین موقعیت را می‌سازد و کم‌ترین موقعیت را به حریف می‌دهد، اما این‌ها همه توجیه است و در دنیای امروز نتیجه‌گیری مهم است و باید سعی کنیم در بازی‌ها پیروز شویم.

*عملکرد دروازه‌بان خارجی؟ از او راضی هستم و گل بدی نخورده که بخواهم از کنت انتقاد کنم.

* تقویت سپاهان در نیم‌فصل؟ تیم‌خوبی دارم و نفرات خوبی در تیم هستند. فکر نمی‌کنم احتیاج به بازیکن داشته باشم مگر این که کادر فنی به این نتیجه برسد که تغییرات نیاز است. اگر یکی دو نتیجه خوب بگیریم، شرایط تغییر می‌کند.

*مهدی‌زاده مصدوم شده است. رضا میرزایی را هم از بعد از دیدار با نساجی نداریم اما سایر بازیکنان هستند.

*جدایی مغانلو؟ مسئول جدایی بازیکنان من هستم و اگر کسی سپاهان را دوست نداشته باشد، از تیم می‌رود اما شهریار را به هیچ تیمی نمی‌دهیم. تیم من به آن صورتی که می‌خواهم فوتبال بازی می‌کند و از شرایط تیم و بازیکنان رضایت دارم.

*تیم‌هایی که هواداران زیاد دارند، انتظار برد دارند و تیم ما هم شامل این موضوع می‌شود. به هواداران حق می‌دهم که از من و تیم انتظار داشته باشند و به آن‌ها می‌گویم که ما در تلاش هستیم که تیم خوبی داشته باشیم.

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *