رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: همچنان در همان شرایط بند جیم گیر کردیم/ نمی‌خواهم هر دفعه شرمنده بچه‌های تیم باشم

22:26 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۲۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌خواهم در مورد مسائل مالی اصلا صحبت کنم چون هوادار ما در آبادان دوست دارد که تیمش برایش جانفشانی کند.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*امیدواریم بتوانیم فردا هرچند دیر می‌رسیم اما بچه‌ها استراحت داشته باشند. بازی بسیار سختی داریم، تیم رفسنجان نسبت به ما به لحاظ کیفیت مالی خیلی متفاوت است و شرایط رفسنجان و شرکت طوری است که می‌تواند به تیم‌شان خیلی خوب کمک کنند و واقعا باید از مجموعه رفسنجان که اینقدر تیم‌شان را خوب کاور می‌کنند، تشکر کرد.

*همچنان در همان شرایط بند جیم گیر کردیم، نمی‌خواهم در مورد مسائل مالی اصلا صحبت کنم چون هوادار ما در آبادان دوست دارد که تیمش برایش جانفشانی کند و فردا با تمام وجود می‌رویم و برای هواداران می‌جنگیم.

*بچه‌های ما هم‌پیمان شدند که بتوانند به‌نحو احسن همه مسائل را مثل هفته گذشته فراموش کنند و داخل زمین بتوانند با بازی خوب، خودشان را سبک و خالی کنند، هرچند می‌دانم مسئولان پخش و پالایش بهترین تصمیم را در آینده مالی ما می‌گیرند و همچنان سر حرف خودم هستم. از مسئولان آبادان و عباس‌پور، فرماندار جدید خواهش می‌کنم کمک کنند مصوبه شورای تأمین امضا شود.

*نمی‌خواهم هر دفعه شرمنده بچه‌های تیم باشم و شرایطی فراهم کنم که بچه‌ها را در شرایط رودربایستی بگذارم، تا اینجای کار هم بچه‌های ما اوج مردانگی را نشان دادند و برای شهر و خانواده‌هایشان می‌جنگند و زمان آن رسیده که به ما کمک کنید تا بتوانیم از این سراشیبی که در آن قرار گرفتیم، نجات پیدا کنیم.

*بازی بسیار سختی داریم شرایطی نداریم که بخواهیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم ولی قول می‌دهیم با تمام وجود برای هواداران بجنگیم، من سرمربی و کادرفنی بیرون و بچه‌هایمان داخل زمین و همچنان هم پای شعارمان که یک نفر برای همه و همه برای آبادان هستیم.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *