رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار: زمان زیادی برای کارهای تاکتیکی نداریم/ مقابل پرسپولیس می‌توانستیم دست پر بیرون بیاییم

20:06 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۲۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان را توجیه کردیم و می‌دانیم چه بازی مهمی در پیش دارند.

- مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل‌مان بازی مفابل فجرسپاسی است. اگر بتوانیم فردا پیروز شویم در ادامه باید با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم و اگر نتوانیم باید با تیم‌های پایین جدول رقابت کنیم.

*بازیکنان را توجیه کردیم و می‌دانیم چه بازی مهمی در پیش دارند. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم اما بازی سختی را داریم و تیم فجر بسیار با برنامه بازی می‌کند. تا حدودی توانستیم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم.

*امیدوارم بازی خوبی را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم و برنده بازی باشیم. ما زمان زیادی برای کارهای تاکتیکی نداریم و بیش‌تر سعی می‌کنیم از نظر ذهنی تیم را آماده کنیم. کیفیت بازی‌ کردن ما بسیار مهم است و با این کیفیت حتی مقابل پرسپولیس می‌توانستیم دست پر بیرون بیاییم. اگر بتوانیم موقعیت خلق کنیم پیروز از زمین خارج می‌شویم. امیدوارم فردا این مشکل حل شود.

* نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن در خانه؟ در خانه باید صبورتر بازی کنیم. ما دوست داریم سریع گل بزنیم و به خاطر عجله کردن این مساله به ما ضربه زده است و امیدوارم فردا روز کم اشتباه ما باشد و اشتباهات زیادی نداشته باشیم. همه بازیکنان هم آماده هستند و محروم یا مصدومی داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *