معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام است

12:30 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۱۹۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام است، گفت: شهید سلیمانی در مسیر پیامبر اسلام (ص) قدم برداشت و سنگر به سنگر بعد از دفاع مقدس از اسلام دفاع کرد.
- سید محمد حسینی امروز در همایش علمی و پژوهشی مکتب شهید سلیمانی ضمن سخنرانی در پنل «شهید سلیمانی، فرمانده محبوب»، گفت: خیلی‌ از افراد با کار‌های عجیب و غریب دنبال مشهور شدن هستند، اما شهید سلیمانی همراه با شهرت دارای محبوبیت بود.

حسینی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام است، اضافه کرد: شهید سلیمانی در مسیر پیامبر اسلام (ص) قدم برداشت و سنگر به سنگر بعد از دفاع مقدس، از اسلام دفاع کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به نقش ملت در پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: امام راحل با پشتوانه ملت، انقلاب و رژیم پهلوی را با حمایت رژیم آمریکا سرنگون کردند.

وی با اشاره به جمله ارزشمند رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است»، این کلام رهبر معظم انقلاب را مصداق نام نیک برشمرد و اضافه کرد: موضوع تخریب شهید سلیمانی در جنگ نرم و روانی توسط دشمن، یک نمونه از دشمنی‌ها در طول تاریخ اسلام است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه عنایت الهی در اجرای سنت‌های الهی محقق می‌شود، تصریح کرد: اراه الهی با وجود دشمنی ها، نام پیامبر اسلام (ص) را بلند آوازه کرد.

وی با اشاره به روحیه عاطفی شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی، خادم پدر و مادر بود، ایشان با صلابت در جبهه مقاومت ایستادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید براینکه شهید سلیمانی اهل ایثار بود، تصریح کرد: سخت‌ترین شرایط را برای خدمت به ملت و نظام و امت اسلام، پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه امنیت در کشور‌های همسایه، برای جمهوری اسلامی ایران هم نقش مهم در استمرار امنیت کشور دارد، اضافه کرد: شهید سلیمانی در این راه رشادت کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا، فرانسه و... از قدرت علمی ایران هراس دارند، تصریح کرد: دشمن از قدرت دفاعی و علمی ایران، وحشت دارد.

حسینی با بیان اینکه ژنرال‌های روسی بر نقش فرماندهی شهید سلیمانی در مبارزه با داعش، تأکید داشتند، اضافه کرد: اگر مرد میدانی مثل شهید سلیمانی نبود، حرف رهبر معظم انقلاب بر زمین می‌ماند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه چه خدمتی بالاتر از نگاه به دفاع از مظلومان عالم است، اظهار داشت: شهید سلیمانی در این راه ارزشمند به شهادت رسید و خداوند به ایشان عزت داد و عزیز کرد.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *