معاون استاندار گلستان: پیگیر تکمیل زیرساخت‌های حوزه نیرو با کمک بخش خصوصی هستیم

9:00 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۰۴۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه بنا داریم بخش خصوصی را در حوزه تکمیل زیرساخت‌های حوزه نیرو فعال کنیم، گفت:سال‌هاست بخش دولتی بنا دارد سد نرماب در استان را بسازد؛ این سد با گذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی خود به ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تا مشکل آب چهار شهرستان شمالی و شرقی استان را برطرف کند.
سید محمد دهنوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مهمترین اقدامات عمرانی و اقتصادی در دست انجام در استان گلستان اظهار کرد: بنا داریم بخش خصوصی را در حوزه تکمیل زیرساخت‌های حوزه نیرو فعال کنیم.
 
وی با بیان اینکه سال‌هاست بخش دولتی بنا دارد سد نرماب در استان گلستان را بسازد، افزود: این سد با گذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی خود به ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تا مشکل آب چهار شهرستان شمالی و شرقی استان را برطرف کند.

دهنوی با اشاره به اینکه ساخت سد نرماب با همکاری بخش خصوصی  امکانپذیر است، تصریح کرد: راه اندازی این سد غیر از تامین آب مردم چهار شهرستان شمالی و شرقی استان می‌توانست در تولید منابع مالی کمک کند که امیدواریم روند تکمیل آن اتمام پیدا کند. 

معاون استاندار گلستان یادآور شد: توسعه نیروگاه‌های برق نیز از دسته اقدامات زیرساختی مهمی است که بنا داریم با ظرفیت بخش خصوصی آن را فعال کنیم. 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *