رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مکتب حاج قاسم؛ گنجینه گره‌گشای مشکلات

7:00 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۰۲۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران، مکتب حاج قاسم را گنجینه‌ای مهم و گره‌گشای مشکلات کشور دانست و با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران، گفت: رزمایش سپاه، پاسخی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه و غرب آسیا بود.
سردار سیروس صابری در گفت‌وگو با میزان، در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان را یک اسوه در تاریخ کشور و جهان اسلام برشمرد و گفت: شهید سلیمانی، مکتبی به‌عنوان حلال مشکلات از خود به یادگار گذاشت.
 
مکتب حاج قاسم، گنجینه‌ای مهم و گره‌گشای مشکلات کشور/ رزمایش سپاه، پاسخی به یاوه‌گویی‌های رژیم آمریکا و صهیونیستی بود

جمهوری اسلامی ایران، در فضای متشنج رسانه‌ای دشمن، توسط مجاهدت‌ها و ایثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دست بلندی پیدا کرد
جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، در فضای متشنج رسانه‌ای دشمن با نگاه به انزوا کشیدن نظام، توسط مجاهدت‌ها و ایثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دست بلندی پیدا کرد.

دنیا، ایران را با حاج قاسم شناخت
صابری با اشاره به اینکه دنیا، ایران را با حاج قاسم شناخت، اضافه کرد: رشادت‌های شهید سلیمانی، مسلمانان جهان را به شکل واحد در جبهه مقاومت، زیر پرچم اسلام برای مقابله با مزدوران رژیم جنایت‌کار آمریکا و صهیونیست غاصب زیر یک پرچم قرارداد، امروز جبهه مقاومت، پیروز این میدان است.
 
مکتب حاج قاسم، گنجینه‌ای مهم و گره‌گشای مشکلات کشور/ رزمایش سپاه، پاسخی به یاوه‌گویی‌های رژیم آمریکا و صهیونیستی بود

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افتخار جهان اسلام
جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را افتخار جهان اسلام دانست و بابیان اینکه اعلام نابودی داعش، توسط شهید سلیمانی، ندای اقتدار جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در منطقه بود، اضافه کرد: شهید سلیمانی در اوج قدرت، سرباز ولایت بود.

باید پاسدار عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشیم، باید راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم
صابری شخصیت و عملکرد شهید سلیمانی، را الگوی ارزشی برای جامعه در ابعاد مختلف برشمرد و با تأکید بر اینکه باید پاسدار عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشیم، تصریح کرد: باید راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران مکتب حاج قاسم را گنجینه‌ای مهم و گره‌گشای مشکلات کشور در مسائل مختلف دانست و با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها، به‌عنوان سنگر‌های علم و فناوری کشور جهت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور، باید به تبیین مکتب حاج قاسم بپردازند، اضافه کرد: دانشگاه‌ها، جدی‌تر وارد عمل شوند.
 
مکتب حاج قاسم، گنجینه‌ای مهم و گره‌گشای مشکلات کشور/ رزمایش سپاه، پاسخی به یاوه‌گویی‌های رژیم آمریکا و صهیونیستی بود
صابری شهادت شهید محسن حججی را جلوه‌ای از نقشه‌برآب شدن تهدیدات فرهنگی دشمن در قالب شبیخون فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: جوانان ما نشان دادند که همیشه درصحنه دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری حضور دارند.

جانشین پیشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران رزمایش‌های اخیر سپاه پاسداران به‌ویژه رزمایش پیامبر اعظم (ص) را پاسخی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه و غرب آسیا دانست و اظهار داشت: از طرفی هم قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *