رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

متولیان برقراری امنیت و آسایش در جامعه در مسیر قرب الهی حرکت می‌کنند

16:34 - 11 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۹۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: متولیان برقراری امنیت و آسایش در جامعه در مسیر قرب الهی حرکت می‌کنند.
- مراسم بزرگداشت مدافعان حوزه امنیت و سلامت با مشارکت دادگستری کل استان و سازمان علوم پزشکی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز در فرماندهی نیروی انتظامی این استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ضمن تقدیر از فرمانده پرتلاش نیروی انتظامی استان و کارکنان فداکار و غیور این نیرو، یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و سلامت استان را گرامی داشت و برای روح پاک آنان، رضوان و مغفرت الهی را طلب کرد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد هر سازمانی را باید به اعتبار اهداف آن سازمان ارزیابی کرد گفت: در نیروی انتظامی هدف، تامین امنیت مردم است و باید سنجه و شاخص را بر اساس این هدف تعریف کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه فطرت و ذائقه انسان‌ها به امنیت تمایل دارد و آن را می‌طلبد تصریح کرد: خداوند زیباست،خالق زیبایی است و یکی از زیبایی‌های خدا در این عالم امنیت است و هر کسی که در ظهور این صفت الهی تلاش کند به خداوند نزدیک‌تر است.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ادامه داد: پلیس و نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های نظامی که امنیت را بیش از پیش در جامعه برقرار کرده و در تامین آسایش مردم تلاش می‌کنند در مسیر قرب الهی حرکت کرده و مظهر اسم «امان» الهی هستند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم پایبندی به اخلاق در پلیس و نیروی انتظامی افزود: انتخاب روش‌های برگزیده و مطمئن و همچنین رفتار‌های صحیح و اخلاقی در مسیر رسیدن به امنیت با بهره گیری از نظرات کارشناسی و اصولی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
 
 
 
 
 

برچسب ها: امنیت گیلان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *