تلاش برای بازگرداندن معتادان متجاهر به خانواده

13:27 - 10 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۷۳۳
نهمین نشست دبیران مجامع خیرین برای ایجاد هماهنگی بیشتر جهت هم‌افزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور مدیرعامل سازمان رفاه، خدمت و مشارکت‌های اجتماعی، معاون رفاه و ارتقاء مشارکت‌های اجتماعی این سازمان و تعدادی از خیرین برگزار شد.
- به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در نشست دبیران مجامع خیرین در خصوص برنامه‌های شهرداری تهران جهت رفع آسیب‌های اجتماعی مباحثی مطرح شد.

ساماندهی معتادین متجاهر، اشتغال و بازگرداندن آن‌ها به خانواده و پس از آن ساماندهی کودکان کار، متکدیان و محرومین در برنامه‌های جدید شهرداری تهران قرار دارد و سازمان خدمات اجتماعی که متولی اصلی این حوزه‌ها در شهرداری تهران است، تلاش می‌کند برای انجام امورات خیرین تسهیل‌گری لازم را انجام دهد.
 
بیشتر بخوانید:
تا ۲ ماه آینده معتاد متجاهر در تهران نخواهیم دید

رویکرد جدید شهرداری تهران تلاش جهت رفع آسیب‌های اجتماعی با همراهی و همکاری نیرو‌های خیّر و جهادی ست. این افراد می‌توانند با کمک و تسهیل‌گری سازمان به اقدامات خود به‌طور جدی‌تر ادامه دهند تا آن‌ها و شهرداری تهران بتوانند از پتانسیل یکدیگر بیشتر استفاده کنند.

همچنین در پایان این جلسه برای تسهیل بیشتر کار‌های خیرین ایجاد دبیرخانه در معاونت رفاه و و ارتقاء مشارکت‌های اجتماعی این سازمان و ارتقا سامانه سمات جهت پیشگیری از موازی کاری و ایجاد هماهنگی بیشتر بین سازمان و خیرین پیشنهاد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *