ما تا ابد مدیون و مرهون شهدا هستیم

12:21 - 10 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۷۲۴
رییس پلیس پایتخت گفت: انقلاب اسلامی ما به برکت خون و مجاهدت شهیدان و بزرگ مردانی، چون شهید سلیمانی و ابراهیم هادی‌ها به مسیر خود با اقتدار ادامه خواهد داد.
- سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خاور شهر با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی سید شهدای مقاومت بودند و با اقتدار و رشادت‌های جانانه خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد، بیان داشت، شهدا برای ما امنیت، آرامش و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی، انقلاب را بر پایه اسلام ناب محمدی بنیانگذاری کردند، عنوان داشت، اسلام ناب محمدی، ایثار و مجاهدت و ایستادگی در مقابل یزدیان و مستکبرین را به ما یا داد و اینگونه بود که با تاسی از سید و سالار شهیدان توانستیم در ۸ سال جنگ تحمیلی در مقابل همه جهان کفر ایستادیم و پیروز شدیم.
 
بیشتر بخوانید:

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما به برکت خون و مجاهدت شهیدان و بزرگ مردانی، چون شهید سلیمانی و ابراهیم هادی‌ها به مسیر خود با اقتدار ادامه خواهد داد، گفت، ما تا ابد مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و آرامش و آبروی ما از مجاهدت این عزیزان است.

سردار رحیمی افزود، خانواده شهدا با ایستادگی و صبر و پایمردی خود از آرمان‌های شهدا صیانت کردند و این صبر و پایمردی ستودنی است.
 

برچسب ها: سردار رحیمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *