فلاحت‌زاده: همدلی و دوندگی بالا عامل موفقیت استقلال است/ کنعانی‌زادگان باید بداند در چه جایگاهی قرار دارد

13:00 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۷۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عامل اصلی برد مقابل فولاد، دوندگی بالای بازیکنان و تعویض‌های خوب فرهاد مجیدی بود.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: پیروزی و ۳ امتیاز خوب و خوشحال کننده‌ای بود. بازیکنان استقلال فعل خواستن را صرف کردند و اکنون به خوبی می‌دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. دوندگی استقلالی‌ها نسبت به دیدار‌های قبلی بسیار افزایش پیدا کرده بود و هر توپی به بازیکنان فولاد می‌رسید حداقل سه استقلالی مقابل او حضور داشتند و مانع از نفوذ و شکل گیری حملات حریف می‌شدند. عامل اصلی بُرد امروز دوندگی بالای بازیکنان و تعویض‌های خوب فرهاد مجیدی بود.

وی درباره روحیه خوب آبی پوشان در این هفته‌ها گفت: بازیکن برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد باید سرمربی خود را دوست داشته باشد و می‌بینیم که پس از هر بازی فرهاد بازیکنان را بغل کرده و به آن‌ها تبریک می‌گوید و همه در شادی یکدیگر سهیم هستند. استقلال این فصل به خوبی تمرین و تلاش می‌کند و در کار پرس کردن حریفان با انگیزه نشان می‌دهد.

*آلومینیوم تیم سخت کوشی است و نتایج خوبی کسب کرده

پیشکسوت استقلال در رابطه با بالانس خوب تیمش در دفاع و حمله تصریح کرد: استقلال در دفاع تیمی بسیار خوب عمل کرده و در حمله هم درخشان ظاهر شده است. بازیکنان وقتی حریف را از جلو و با تمرکز بالا پرس کنند، باعث می‌شود هافبک‌ها چندین متر جلوتر بیایند و مدافعان هم نزدیک به میانه میدان بازی کنند و فشار بیشتری به حریف وارد شود. در این صورت موقعیت‌های زیادی برای فرار از جناحین، ارسال پاس‌های عمقی و شوت زنی به وجود می‌آید، این سبک از بازی نشان‌دهنده تمرینات خوب و حساب شده‌ استقلالی‌هاست.

فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص تقابل هفته بعد استقلال با آلومینیوم اراک عنوان کرد: آلومینیوم تحت هدایت رسول خطیبی تیم بسیار خوبی است و کار در اراک به علت سنگینی هوای این شهر و طی کردن مسیر زمینی سخت خواهد بود. آلومینیوم تیم سخت کوشی بوده و نتایج خوبی تا به اینجای کار کسب کرده است، شاگردان مجیدی باید با ریکاوری مناسب و تمرکز بالا به مصاف این حریف بروند. این دیدار برای ایجاد حاشیه امن و ادامه صدرنشینی اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد.

*اسکوچیچ به یزدانی اعتماد کند خودش را ثابت می‌کند

مدافع سال‌های گذشته تیم ملی درباره حواشی اخیر محمدحسین کنعانی‌زادگان گفت: کنعانی پسر خوبی است، اما جوان و خام است و نباید این کار را می‌کرد و باید با حواس جمع‌تری به کار خود ادامه دهد. این اتفاق برای بازیکنان بزرگ فوتبال ما هم افتاده و خیلی نباید مته به خشخاش گذاشت و سخت گیری کرد. او باید بداند در چه جایگاهی قرار دارد و چقدر زیر ذره بین است، بازیکن ملی پوش هرچقدر دوست و رفیق داشته باشد همان قدر هم دشمن دارد.

وی در رابطه با آمادگی بالای سیاوش یزدانی و احتمال دعوت او به تیم ملی خاطرنشان کرد: سیاوش مدافع بسیار خوبی است و اگر اسکوچیچ چند بازی به او اعتماد کند می‌تواند به خوبی خودش را اثبات کرده و از لحاظ روحی روانی آماده قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *