رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار اولیانوف و تروئیکای اروپایی در وین

17:54 - 09 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۶۵۴
مذاکره‌کنندگان ارشد روسیه و کشور‌های اروپایی عضو برجام امروز به‌منظور بررسی دستاورد‌های بخش آغازین دور هشتم مذاکرات وین با یکدیگر دیدار کردند.

-نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی از دیدار با روسای هیأت‌های سه کشور اروپایی عضو برجام در جریان مذاکرات وین خبر داد.

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که به‌عنوان مذاکره‌کننده ارشد کشورش در مذاکرات وین حضور دارد، در حساب کاربری خود در توئیتر درباره دیدار با مذاکره‌کنندگان ارشد تروئیکای اروپایی نوشت: «امروز با همکاران فرانسوی، آلمانی و بریتانیایی خود دیدار کردم تا نتایج حاصل شده طی بخش آغازین دور هشتم مذاکرات وین برای احیای برجام را بررسی کنیم.»

وی روز چهارشنبه پس از دیدار چندجانبه با نمایندگان ۱+۴ و آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرد که همه طرف‌ها از روند مثبت و جو عملگرایانه این دور از مذاکرات وین ابراز رضایت کرده‌اند.

نماینده روسیه همچنین اعلام کرد دور هشتم مذاکرات وین از ۳ ژانویه ازسر گرفته خواهد شد.

دور هشتم مذاکرات در وین پایتخت اتریش از عصر روز دوشنبه ۶ دی ماه با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و «انریکه مو را» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

باقری: پیشرفت‌های خوبی در مذاکرات صورت گرفت


برچسب ها: برجام مذاکرات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *