ظلی: مجیدی و آجورلو به استقلال آرامش دادند/ حذف سرخابی‌ها از آسیا ناراحتم کرد

9:45 - 10 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۵۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: فرهاد مجیدی با تفکر و اندیشه خوب توانست شالوده تیم استقلال را تحت نام بزرگش حفظ کند.

فرامرز ظلی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال تهران در مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: تیم استقلال تغییرات زیادی در اول فصل داشت و بازیکنان قدیم و جدید با هم هماهنگ نبودند، اما در حال حاضر بازیکنان در تیم جا افتاده‌اند. اندیشه و تفکر بالای مجیدی توانسته این هماهنگی را در تیم ایجاد کند. وی با اندیشه و تفکر خوب شالوده تیم استقلال را تحت نام بزرگش حفظ کرد. در این مسابقات تمام تیم‌ها بزرگ هستند، مثل قدیم نیست که تیم‌ها ضعیف باشند و نام و شهرتی نداشته باشند.

وی ادامه داد: مجیدی و آجورلو توانستند تیم را مدیریت کرده و به آن آرامش بدهند. پیروزی فقط در زمین مسابقه نیست و عوامل بیرون مستطیل سبز هم موثر است و دلایل مختلفی برای هماهنگی تیم‌ها وجود دارد. در حال حاضر تیم استقلال به استحکام واقعی خود رسیده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند و مربیان بزرگ و با دانشی دارند. من به عنوان یک ایرانی از این اتفاق برای این دو تیم ناراحتم، چون در مرحله اول نام ایران در میان است، باید برای موفقیت پرسپولیس و استقلال در آسیا این سد‌ها برداشته شود.

ظلی در خصوص واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در بورس، گفت: باید تکلیف این دو تیم مشخص شود و موانع حضور در آسیا از ایران برداشته شود. در عین حال باید حوصله داشته باشیم و با درایت پیش برویم. در نهایت باید یک جا تصمیم منطقی گرفته شود. شاید کار منطقی و اساسی، واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی است.

پیشکسوت استقلال در پایان در خصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: استقلال بازی بسیار خوبی انجام داد. در فوتبال توپ گرد است، به هیچ عنوان نمی‌توان بازی را از قبل پیش‌بینی کرد. هر تیمی که شایسته‌تر باشد می‌تواند برنده این مسابقه باشد. هیچ کس تصور نمی‌کرد که تیم آلومینیوم ۳ بر یک در برابر تیم نفت آبادان بازنده باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *