کلهر: پرسپولیس نقاط ضعف سپاهان را به خوبی شناسایی کرده بود/ این ۳ امتیاز گامی رو به جلو برای قهرمانی بود

0:01 - 09 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۴۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئناً این ۳ امتیاز یک گام رو به جلو برای پرسپولیس است تا به هدف اصلی خود که قهرمانی ششم در لیگ است، برسد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مشخص بود پیش از بازی کادرفنی پرسپولیس نقاط ضعف سپاهان را به خوبی شناسایی کرده بود و توانست در جریان بازی از همان ناحیه‌ای که سپاهان دچار مشکل بود، به گل برسد. سپاهان در فاز دفاعی دچار ایرادات زیادی است و دقیقاً در چند هفته اخیر از همین ناحیه که پاشنه آشیل این تیم نیز است گل‌های زیادی خورده است.

وی افزود: خیلی خوب شد پرسپولیس توانست در نیمه نخست به گل برسد و با برتری به رختکن برود. البته در نیمه دوم سپاهان برای اینکه گل خورده را جبران کند بازی را در دست گرفت و حملات متعدد و خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید، اما پرسپولیس با هوشیاری مدافعین و همچنین درخشش حامد لک که بدون شک روز خوبی را سپری کرد به یک برد مهم و پر اهمیت دست یافت.

*بازی با کیفیتی را شاهد بودیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که لک ایرادات خودش را برطرف کرده و دوباره دارد به همان دروازه‌بان قابل اعتماد پرسپولیس تبدیل می‌شود. به نظرم لک جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس مقابل سپاهان بود. مطمئناً این ۳ امتیاز یک گام رو به جلو برای پرسپولیس بود تا به هدف اصلی خود که قهرمانی ششم در لیگ است، برسد. بازی با کیفیتی بین دو تیم شاهد بودیم.

کلهر درباره استفاده یحیی از بازیکنان جوان در ترکیب این تیم در چند بازی اخیر اینطور پاسخ داد: این تصمیم و کار خوبی است که یحیی و کادر او گرفته‌اند. همچنین این اتفاق انگیزه مضاعفی در بازیکنان ایجاد خواهد کرد تا بدانند باید کیفیت فنی خودشان را بالاتر ببرند و بیشتر تلاش کنند تا جزو مهره‌های ثابت کادرفنی برای حضور در زمین مسابقه باشند. زیرا بازیکنان دیگری منتظر هستند تا بتوانند جای آن‌ها را در زمین مسابقه بگیرند.

*هرقدر تنش در مسابقات کمتر باشد کیفیت فنی لیگ نیز بهتر خواهد شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم علی نعمتی و علی شجاعی در این چند بازی که کادرفنی به آن‌ها اعتماد کرده به خوبی پاسخ اعتماد کادرفنی را داده‌اند. فارغ از نتیجه نکته‌ای که بیشتر از همه به چشم آمد این بود که دو تیم در طول بازی به تصمیمات داوری اعتراض نکردند و به دنبال کار خودشان بودند و این اتفاق خوب مثبتی است که امیدوارم در ادامه لیگ هم تداوم داشته باشد.

محمود کلهر در پایان خاطرنشان کرد: هرقدر تنش در مسابقات کمتر باشد کیفیت فنی لیگ ما نیز بهتر خواهد شد. برعکس هر وقت تنش بوده بازی هم شکل واقعی خودش را از دست داده است. امیدوارم در ادامه لیگ شاهد این باشیم که تیم‌ها به جای اعتراض به تصمیمات داوری به دنبال رشد خود باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *