شهید سلیمانی فراجناحی بود/ احزاب و گروه‌ها نسبت به مکتب حاج قاسم ارادت خاصی دارند

10:00 - 09 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۴۳۱
رئیس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و رسانه با تأکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فراجناحی بود، گفت: همه احزاب و گروه‌ها، نسبت به مکتب حاج قاسم، توجه و ارادت خاصی دارند.
اکبر نصراللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری همایش علمی و پژوهشی «مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه»، گفت: این همایش به مدت دو روز تا ۹ دی‌ماه، همزمان با یوم‌الله ۹ دی برگزار می‌شود.
 
رئیس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و رسانه بابیان محور‌های همایش مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه، افزود: «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حاج قاسم، دانشگاه و خودباوری، مکتب حاج قاسم و بصیرت،حاج قاسم و امنیت ملی، حاج قاسم و دیپلماسی، حاج قاسم و سبک زندگی، حاج قاسم شخصیت تراز انقلاب اسلامی، حاج قاسم قهرمان فراجناحی، حاج قاسم، فرهنگ و هنر»، از محور‌های این همایش علمی و پژوهشی بود.
 
نصراللهی از برپایی پنل «نقش رسانه‌ها در ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در همایش مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه، خبر داد و تصریح کرد: بخش رسانه‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویان مرتبط با مکتب حاج قاسم مطرح است و نتایج تحقیقات آن‌ها در قالب نمایشگاهی در کنار برگزاری این نمایشگاه برپاست.
 
فرمانده معظم کل قوا، تأکید بر نگاه با محوریت مکتب و مدرسه به شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارند
رئیس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و رسانه با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیان اهمیت مکتب حاج قاسم، اضافه کرد: فرمانده معظم کل قوا، تأکید بر نگاه با محوریت مکتب و مدرسه به شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارند.
 
نصراللهی با تأکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فراجناحی بود، اضافه کرد: همه احزاب و گروه‌ها، نسبت به مکتب حاج قاسم، توجه و ارادت خاصی دارند.
 
رئیس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و رسانه بابیان اینکه برخلاف نگاه غربی‌ها، با ترور و به شهادت رساندن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مکتب ایشان زنده است، اظهار داشت: آرمان‌های شهید سلیمانی و ابعاد مختلف مکتب حاج قاسم، ماندگار است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *