رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سینما چشم انتظار فیلم جدید «کریستوفر نولان»

11:00 - 11 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۴۱۸
«اوپنهایمر» فیلم جدید کریستوفر نولان کارگردان سرشناس سینمای جهان است که ژانر حماسی ساخته شده و برای اکران در سال آینده میلادی آماده می شود.

- «اوپنهایمر» فیلم جدید کریستوفر نولان کارگردان سرشناس سینمای جهان است که ژانر حماسی و زندگینامه‌ای ساخته شده و برای اکران در سال آینده میلادی آماده می شود. 

نولان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر به رشته تحریر درآورده است. وی برای ساخت فیلم اوپنهایمر شرایطی را تعیین کرد، از جمله: بودجه‌ای حدودا ۱۰۰ میلیون دلاری برای ساخت فیلم و همین میزان بودجه برای تبلیغات، کنترل کامل خلاقیت، ۲۰% از سود ناخالص اولیه فیلم، و ۱۰۰ روز اختیار کامل پرده سینما.

همچنین کمپانی یونیورسال پیکچرز متعهد شد سه هفته قبل و سه هفته بعد از فیلم اوپنهایمر نولان هیچ فیلمی اکران نکند.

داستان فیلم دربارهٔ زندگی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته شده‌است. کیلین مورفی نقش اوپنهایمر را در فیلم بازی خواهد کرد. امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور و مت دیمون نیز به‌ترتیب در نقش کاترین اوپنهایمر، لوئیس اشتراوس و لسلی گرووز حضور دارند. در دسامبر ۲۰۲۱ حضور فلورنس پیو، رامی ملک و بن سفدی تأیید شد.

همچون آثار قبلی نولان، اوپنهایمر نیز با فرمت ۷۰ میلی‌متری و به صورت آی‌مکس ساخته خواهد شد. نولان بعد از نزدیک به دو دهه همکاری و ساخت ۹ فیلم برای برادران وارنر به علت اختلاف در زمینه اکران سینمایی با این شرکت قطع همکاری کرد.

بعد از انجام مذاکرات، یونیورسال پیکچرز حق ساخت و پخش جهانی فیلم را خرید. اوپنهایمر در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ به روی پرده سینما خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *