بورس در هفته‌ای که گذشت/ شاخص کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی را از دست داد

8:00 - 10 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۳۹۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با رشد بیش از ۳۸ هزار واحدی روبرو شد و در کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی قرار گرفت.

- شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با نوساناتی همراه بود با این وجود کار خود را با روند صعودی در ابتدای هفته آغاز کرد و پایان هفته با روند منفی به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی به پایان رساند که با رشد بیش از ۳۸ هزار واحدی روبرو بوده است.

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات روز شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با رشد بیش از ۲۶ هزار و ۵۱۱ واحدی به پله یک میلیون و ۳۸۵ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۳۱ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۸۱۶ واحدی قرارگرفت.

بورس در معاملات روز یک شنبه ۵ دی ۱۴۰۰ نزولی شد و با ریزش بیش از یک هزار و ۴۸۹ واحدی به پله یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی رسید و فرابورس با اُفت بیش از ۱۵۸ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۶۵۷ واحدی قرارگرفت.

شاخص کل بورس در معاملات روز دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ دوباره صعودی شد و با رشد بیش از ۱۶ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی قرارگرفت.

زمان زیادی طول نکشید که شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۷ دی ۱۴۰۰ با اُفت کمتر از یک واحدی به پله یک میلیون و ۳۹۹ هزار واحدی رسید و مجددا کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی را از دست داد و فرابورس با رشد بیش از ۱۰۹ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۸۲۹ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس در معاملات ۸ دی ۱۴۰۰ همچنان با روند نزولی به کار خود ادامه داد و با اُفت بیش از ۲ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۶ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۸۳۶ واحدی قرارگرفت.

شاخص در هفته‌ای که گذشت ۳ روز منفی و دو روز مثبت را در کارنامه خود ثبت کرد و  اوایل هفته وارد کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی شد، اما طولی نکشید که این کانال را از دست داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *