رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: فقط تا ساعت ۱۲ امشب می‌توانیم خوشحال باشیم/ برای جنگیدن و اعتلای پرچم آبادان جزو ۳ تیم اول هستیم

19:41 - 08 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۳۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بچه‌ها می‌توانند تا ساعت ۱۲ امشب خوشحال باشد؛ بازی بعدی با مس رفسنجان بسیار سخت و باید تمام تمرکزمان را برای آن بازی بگذاریم.

- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازیکنان برای مردم شهرشان و آبروی خودشان و خانواده هایشان بازی کردند. از روند شروع بازی بسیار راضی بودم، چون چیز‌هایی که در این مدت بعد از بازی فولاد که نقطه عطف تیم ما بود، به بازیکنان گفته بودم را انجام دادند.

*خداراشکر شروع بازی را قرار بود با فشار بالا بازی کنیم. بچه‌ها خیلی خوب به بازی مسلط شدند. از دو سه هفته پیش فرم بدنی را خوب درست کردیم. اول فصل آسیب خورده بودیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم. از جان مایه گذاشتند. قشنگ می‌فهمیدیم یک نفر برای همه می‌جنگد. شعار همیشگی ما همه برای آبادان می‌جنگند است. تا آخر بازی با تمام وجود می‌جنگیدند. خوشحال هستیم. بچه‌ها می‌توانند تا ساعت ۱۲ امشب خوشحال باشد. بازی بعدی با مس رفسنجان بسیار سخت و باید تمام تمرکزمان را برای آن بازی بگذاریم.

*صحبت با یکی از مدیران نفتی؟ اتفاقی نیفتاد. بیشتر درد و دل می‌کردیم. مهندس قنبرزاده آمده بود که مسئولیت کل ورزش وزارت نفت را بر عهده دارد. ما در محلمان هر که لیسانس می‌گرفت به او مهندس می‌گفتیم! در کل دردودلهایمان را گفتیم. اخبار خوبی را برای آینده کار دو تیم نفتی آوردند. شاید اتفاقات خیلی خوبی در حوزه بند G بیفتد. ولی زمان بر است.

*پیغام پالایشگاه پخش کشور را هم به دوستان دادم. شما به ما کمک کنید. مسئولین شهر را متقاعد کنید که ورقه شورای تامین را برای فرماندار امضا بزنند و بتوانیم پولی را که می‌خواهیم از پالایشگاه پخش بگیریم. نزدیک به ۶۰-۵۰ درصد با ۳۰ میلیارد می‌توانیم پول بدهیم. خیلی هزینه بردار نیستیم. سومین تیم در رنکینگ مالی هستیم، اما برای جنگیدن و اعتلای پرچم آبادان جزو سه تیم اول هستیم و امروز این را ثابت کردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *