گل‌محمدی: بازی راحتی نبود، اما برد خیلی ارزشمندی بود/ مجبوریم به بازی در چنین زمین‌های عجیب و غریبی تن بدهیم

18:19 - 08 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۳۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد خیلی ارزشمندی بود و ۳ امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است.

- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی حساس با سپاهان اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از همه هواداران مان در اراک که با شور و اشتیاق زیادی ما همراهی کردند تشکر می‌کنم. برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است. بازی راحتی نبود، اما با تلاش بچه‌ها برنده شدیم.

*شروع بازی مقداری تحت تاثیر زمین ناهموار و قدرت تیمی حریف بودیم، اما در ادامه روند کارمان خیلی بهتر شد. توانستیم بیشتر توپ را به جریان انداخته و بیشتر همکاری کنیم. روی این همکاری و بازی ترکیبی توانستیم به گل هم برسیم. در نیمه دوم هم موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم بازی را خوب کنترل کرده و خوب هم ضد حمله زدیم. در مجموع بازی خوبی انجام داده و خیلی تمرکز خوبی داشتیم.

*بازیکنانم برای بردن این بازی از جان مایه گذاشتند. همه ما و هواداران از تک‌تک بازیکنان تشکر کرده و به خاطر غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، به همه آن‌ها درود می‌فرستیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. امسال کارمان سخت‌تر از سال‌های گذشته است و ان‌شاءالله دل هواداران را بازهم شاد کنیم.

*قبل از بازی هم گفتم این یک مسابقه فنی است و بازیکنان دو تیم فنی هستند. حیف است این بازی در زمین چمن خوب و ورزشگاه‌های مجهز دو تیم برگزار نشود. نمی‌خواهم به ورزشگاه اراک بی‌احترامی کنم، اما واقعا برای دیدار سپاهان و پرسپولیس مناسب نبود. در این زمین بیشتر روی اتفاقات و کار‌های ایستگاهی گل زده می‌شود.

*بازی از لحاظ کیفی در این زمین تحت تأثیر قرار می‌گیرد، اما به هر صورت برخی مواقع مجبوریم به بازی در چنین زمین‌هایی عجیب و غریبی تن بدهیم. هرچند بازی را بردیم، اما رأی که دادند عجیب و غریب بود و درست نبود. دو تیم ورزشگاه‌های مجهز دارند و باید از زمین‌های‌شان استفاده کنند. این رأی به سود سایر تیم‌های دیگر است و ما از آن ضرر کردیم. برای صدور یک رأی باید منافع تمام باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

*سپاهان به عنوان یک رقیب همیشه برای ما قابل احترام است. من نباید درباره حریف صحبت کنم. درگیری‌ها در فوتبال طبیعی است و برخی مواقع چنین اتفاقاتی می‌افتد. در ادامه برای تیم خوب سپاهان آرزوی موفقیت دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *