معاون استاندار گلستان: کاهش موانع تولیدکنندگان در حوزه صدور مجوز‌ها اولویت ماست

7:00 - 09 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۲۷۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه همت ما بر این است تولیدکنندگان در حوزه صدور مجوز‌ها با کمترین موانع روبرو باشند، گفت: خرید زمین به‌اسم راه اندازی فعالیت صنعتی و تولیدی اما بدون استفاده نگه داشتن آن، ناشی از تحریم‌های خارجی نیست؛ نوعی مدیریت منابع برای دریافت بیشترین نرخ رشد و بهره وری از سوی افراد سودجوست.
سید محمد دهنوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تصمیمات اتخاذی در استانداری گلستان برای مقابله  با موارد خودتحریمی اظهار کرد: سالیان پیش افرادی در برخی شهرک‌های صنعتی استان، زمین‌هایی برای ایجاد تولید واحد‌های صنعتی خریدند و در آن یک مکان مسقف کوچک ساخته‌اند اما سال‌‌هاست هیچگونه واحد تولیدی و صنعتی در آن زمین بنا نکردند. 

وی با بیان اینکه هم اکنون قیمت زمین‌های این شهرک‌های صنعتی افزایش زیادی یافته است، افزود: این افراد از خرید این زمین‌ها با یارانه دولتی هیچ ضرری را متحمل نشدند و قیمت کنونی این زمین‌ها اندازه کاری است که در آن زمان باید راه می‌انداختند.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه خرید زمین به‌اسم راه اندازی فعالیت صنعتی و تولیدی اما بدون استفاده نگه داشتن آن،  ناشی از تحریم‌های خارجی نیست، گفت: چنین اقداماتی مدیریت منابع برای دریافت بیشترین نرخ رشد و بهره وری از سوی افراد سودجوست.
 
دهنوی با اشاره به اینکه همت ما بر این است در حوزه صدور مجوز‌ها تولیدکنندگان با کمترین موانع روبرو باشند، بیان کرد: بنا داریم مجوز‌ها و پروانه‌هایی که به نام افراد، اشخاص و شرکت‌ها فریز شده را احیا کنیم لذا زمانی برای فعال‌سازی تعیین کردیم که در صورت عدم استفاده در بازه زمانی مقرر، مجوزها را باطل کرده و یا در یک فرآیند قانونی به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهیم کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *