برخورد قاطع و بدون اغماض با احتکار کنندگان اجناس در زنجان

10:05 - 08 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۲۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری زنجان از برخورد قاطع و بدون اغماض با احتکار کنندگان اجناس در این استان خبر داد.
- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با تاکید بر اجرای دستورات و ابلاغیه رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد قاطع و بدون اغماض با احتکار کنندگان اجناس، مخلان در تامین ارزاق مردم و فساد اقتصادی در مراکز استان‌ها، گفت: در شرایط اقتصادی حاکم در جامعه عده‌ای همسو و بعنوان پیاده نظام دشمن برای افزایش بدون قاعده و بدون منطق قیمت کالا‌ها و اجناس اقدام می‌کنند که این امر موجب نارضایتی مردم شده است.
 
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به این موضوع که افزایش افسار گسیخته قیمت کالا‌ها و ایجاد نابسامانی در بازار نتیجه عدم بازرسی،نظارت و ترک فعل مسئولان متولی است افزود: اگر آنان به وظایف قانونی خود عمل می‌کردند شاهد این نابسامانی در بازار و قیمت‌ها نبودیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی تصریح کرد: از ستاد تنظیم بازار نیز انتظار داریم که به وظیفه قانونی خود عمل کند و دلایل افزایش قیمت را اعلام و برای حل مشکل چاره اندیشی کند.

وی با بیان اینکه در بررسی میدانی از چند فروشگاه زنجان شاهد بودیم که قیمت درج شده روی برخی کالا‌ها با قیمت عرضه به مردم بسیار متفاوت است گفت: چرا باید شاهد این همه اختلاف در قیمت روی کالا و عرضه آن باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *