رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر کشور: نگاه جدیدی در حوزه حکمرانی در سطح استان‌ها ایجاد می‌شود

16:52 - 07 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۱۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور با اشاره به اهمیت ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت در هر استان گفت: اگر ایجاد این صندوق‌ها با همین روالی که در لایحه بودجه پیش‌بینی شده به تصویب برسد، نگاه جدیدی در حوزه حکمرانی در سطح استان‌ها ایجاد می‌شود.
- احمد وحیدی عصر امروز در حاشیه جلسه مشترک خود با نمایندگان مجلس، درباره بحث‌های مطرح شده در این جلسه گفت: در این جلسه راجع به موارد متعددی بحث شد از جمله درباره ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت در هر استان و بیان اهمیت آن که اگر با همین روال در مجلس به تصویب برسد، نگاه جدیدی در حوزه حکمرانی در سطح استان‌ها ارائه می‌شود. 

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره نیاز‌های فوری شهرداری‌ها نیز با نمایندگان خانه ملت صحبت کردیم، افزود: مباحثی درخصوص ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش کیفی و کمی ظرفیت انتقال مسافر در مترو، اتوبوس، تاکسی، موتور سیکلت‌ها و منابعی که برای آنها در بودجه ۱۴۰۱  در نظر گرفته شده است، تشریح کردیم.

وزیر کشور با بیان اینکه راجع به محرومیت زدایی، اشتغال و نحوه توزیع منابع آن نیز بحث شد، بیان کرد: بر  لزوم توجه و تامین سهم استانی مربوط به محرومیت زدایی و اشتغال در لایحه ۱۴۰۱تاکید شد.

احمدی درباره اشتغال مرزنشینان و تامین نیاز‌های آنها در بودجه گفت: انسداد مرزها و توجه به آن نیز از موضوعات مورد بحث بود. درباره مسائلی که مربوط به تقسیمات کشوری است و منابعی که باید برای مناطق جدیدا ارتقا یافته مورد توجه واقع شود با نمایندگان صحبت شد.

 

 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *