جزیده: گله اصلی من از بازیکنان است نه از باشگاه/ کار به جایی رسیده که برای مربی شرط می‌گذارند

6:45 - 08 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۰۷۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: به باشگاه اعلام کرده‌ام که باید ۴ بازیکن جدید در پست‌های مختلف جذب شود.

عظیم جزیده در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی مربوط به قطع همکاری با تیم والیبال شهرداری گنبد به دلیل مشکلات مالی و جدایی برخی بازیکنان اصلی، اظهار داشت: زمانی که هدایت شهرداری گنبد را پذیرفتم، تیمی مریض را تحویل گرفتم و با تمرینات فشرده و زیاد و تلاش روزانه توانستیم این تیم را که در انتهای جدول قرار داشت در پایان دور رفت به تیم‌های بالای جدول برسانم؛ اما اتفاقاتی افتاده که باعث شده برای ادامه کار مردد شوم  و همین الان نامه استعفایم در دستم است.

وی افزود: از یک طرف گنبد تیم شهرم است و عِرق زیادی به این تیم دارم و به هیمن خاطر دلم نمی‌آید که در این شرایط این تیم را رها کنم، ولی از سوی دیگر فکر آبرویم هستم تا مبادا در انتهای فصل نتایجی رقم بخورد که موجب آزردگی خاطر مردم والیبال‌دوست گنبد شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خصوص جدایی ۳ بازیکن اصلی از این تیم خاطرنشان کرد: با اطلاعاتی که دارم گویا باشگاه با ادریس دانشفر به توافق رسیده و قرار است با واریز بخشی از قراردادش در تیم بماند، اما میکائیل تاجر و یونس قلیچ‌‌نیازی از تیم جدا شده و به تیم‌های دیگری پیوسته‌اند.

این مربی گنبدی تصریح کرد: گله اصلی من از این دو بازیکن است نه از باشگاه. کاش بازیکنانی که جدا شدند کمی خویشتن‌داری می‌کردند و واقعا با رفتارشان به من بد کردند. انتظار داشتم که قبل از پیوستن به تیم دیگری مرا هم در جریان می‌گذاشتند. کاش بعضی بازیکنان یادشان نرود که از کجا به کجا رسیده‌اند؟ متاسفانه کار به جایی رسیده که یک بازیکن جوان برای من شرط و شروط می‌گذارد و ماندنش در تیم را منوط به ثابت بودن در ترکیب کرده است.

جزیده در پایان در پاسخ به اینکه چه شروطی برای ماندن دارد؟ گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ایست که ادامه همکاری نیاز به حمایت و همدلی دارد. به باشگاه اعلام کرده‌ام که باید ۴ بازیکن جدید در پست‌های مختلف جذب شود و همچنین بازیکنان فعلی که مانده‌اند، حفظ شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *