تقوی: نظر سنجی فقط در خصوص دور برگشت لیگ والیبال بود و نه برای پلی‌آف/ باشگاه‌ها باید به رای اکثریت احترم بگذارند

14:57 - 06 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۸۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه مدیران عامل باشگاه‌ها در پاسخ به نظرسنجی نحوه ادامه لیگ برتر پیشنهاداتی نیز مطرح کردند، گفت: موارد مطرح شده از سوی باشگاه‌ها در زمان خودش بررسی خواهد شد.

- میلاد تقوی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، افزود: همانگونه که بار‌ها تاکید کردیم تلاش فدراسیون والیبال برگزاری هر چه بهتر لیگ‌های والیبال به ویژه لیگ برتر است و قطعا در این مسیر از نظرات کارشناسان لیگ و والیبال استفاده خواهد کرد.

وی با بیان این‌که باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ برتر قسمت مهمی از مجموعه این رقابت‌ها هستند، تصریح کرد: فدراسیون بار‌ها نشان داده که برای نظرات مدیران عامل باشگاه‌ها و مجموع زیر نظر آن‌ها احترام قائل است.

دبیرکل فدراسیون والیبال تاکید کرد: در نامه‌ای که جدیدا به باشگاه‌های لیگ برتری زدیم نظر سنجی درباره دور برگشت مرحله مقدماتی این مسابقات کردیم، ممکن است برخی باشگاه‌ها در پاسخ پیشنهاداتی نیز مطرح کرده باشند، اما هدف سازمان لیگ نحوه برگزاری دور برگشت بوده است. حالا اینکه یکی از باشگاه‌ها از بین دو گزینه پیشنهادی در خصوص دور برگشت یکی از گزینه‌ها را انتخاب می‌کند و در خصوص دور پلی آف هم پیشنهادی می‌دهد، ما در جای خودش به پیشنهادات تیم‌ها در خصوص موارد دیگر همچون پلی‌آف رسیدگی می‌کنیم. نظر سنجی ما در خصوص دور برگشت بوده است و ربطی به مرحله پلی آف نداشته استت.

وی ادامه داد: در نامه فدراسیون دو شیوه متمرکز یا تداوم روش دور رفت (رفت و برگشت) برای دور برگشت پیشنهاد شده بود که از مجموع ۱۴ تیم که در این نظرسنجی شرکت کردند، هشت تیم با برگزاری به روش دور رفت و غیر متمرکز موافقت خود را اعلام کردند و شش تیم هم خواهان برگزاری به روش دوم (متمرکز) بودند؛ بنابراین فدراسیون نیز برای احترام به رای اکثریت باشگاه‌ها مسابقات دور برگشت را به صورت غیر متمرکز برگزار خواهد کرد.

تقوی با یادآوری این‌که در مجموع همه این بررسی‌ها نشان داد که اکثریت باشگاه‌ها علاقمند هستند این مسابقات به شکل غیر متمرکز و همانند دور رفت ادامه یابد، گفت: اگر برخی باشگاه‌ها در پاسخ خود پیشنهاداتی نیز مطرح کردند، باید به رای اکثریت احترام بگذارند و در زمان مناسب این پیشنهادات نیز بررسی خواهد شد.

وی در پایان افزود: لیگ برتر ۱۴ تیم دارد. باید حرفه‌ای نگاه کنیم و حرفه‌ای عمل کنیم و نظرات بقیه تیم‌ها احترام بگزاریم. همه ۱۴ تیم در این نظر سنجی حق اظهار نظر داشتند و نباید لیگ برتر را معطوف به نظر تیم خاصی کنیم. طبیعتا منطقی است هر تیم به نفع خود اظهار نظر می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *